Νεα Επιστολή(3η) προς Σπιρτζη Θοδωρή Σπηλιοπούλου για Σύνδεση του Χαϊδαρίου με το ΜΕΤΡΟ.





29/11/2018

Προς : Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κύριο Χρήστο Σπίρτζη
Κοιν.: 

Αν. Υπουργούς ΠΕΝ κ.κ. Γιώργου Δημαρά, Σωκράτη Φάμελλου
Πρόεδρο ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Ι. Μυλόπουλο
Πρόεδρο ΟΑΣΑ κ. Τάσο Ταστάνη
Πρόεδρο Ανάπλασης Αθήνας A.E. κ. Νίκο Μπελαβίλα

ΘΕΜΑ: Σύνδεση του Χαϊδαρίου με το ΜΕΤΡΟ.

Κύριε Υπουργέ,

Με αφορμή την ενδιαφέρουσα συνέντευξη που δώσατε στο ρ/σ ΚΟΚΚΙΝΟ 26  Οκτωβρίου 2018, και στη συνέχεια της επιστολής που σας στείλαμε με ημερομηνία 22 Ιουνίου 2018 με τίτλο «Επανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού χάρτη στη Δυτική Αθήνα και στο Χαϊδάρι», επανερχόμαστε για να υποβάλλουμε εκ νέου το αίτημα της σύνδεσης του Χαϊδαρίου με το ΜΕΤΡΟ και κατ’ επέκταση της Δυτικής Αττικής.
Κύριε Υπουργέ,
Διαβάζουμε ότι το Υπουργείο σας επανασχεδιάζει  την πολιτική του για τα Μέσα Μαζικής Μετακίνησης  στην Αθήνα και πως  αντιμετωπίζει θετικά διάφορα αιτήματα  όπως:
Α) Το αίτημα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (πρώην ΤΕΙ Αιγάλεω) να συνδεθεί με το ΜΕΤΡΟ,
Β) Το αίτημα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου για να δημιουργηθεί μια νέα στάση μεταξύ των σταθμών Κεραμεικός -  Ελαιώνα,
Σε αυτόν τον επανασχεδιασμό του Υπουργείου σας θεωρούμε απαραίτητο, εκτός των άλλων επιχειρημάτων που σας παρουσιάζουμε αναλυτικά στην προηγούμενη επιστολή μας (22.06.2018),  να πάρετε υπόψη σας και να συνδέσετε το Χαϊδάρι με το ΜΕΤΡΟ (ή με μέσα σταθερής τροχιάς γενικότερα – ελαφρύ ΜΕΤΡΟ) λαμβάνοντας υπόψη σας τα εξής:
Το 2009 είχε σχεδιαστεί από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ η δημιουργία της γραμμής Νο 7. Η γραμμή  Νο 7 ξεκινούσε από το Δάσος Χαϊδαρίου, διέσχιζε τη Λ.Αθηνών και μέσω του κέντρου κατέληγε στον Άλιμο. Η γραμμή Νο7 περιλαμβανόταν στο σχέδιο του Ρυθμιστικού με υπουργό τότε τον κ.Σουφλιά , ωστόσο στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας Αττικής 2015 δεν συμπεριλήφθηκε. Προφανώς ο σχεδιασμός της γραμμής Νο7 δεν έγινε τυχαία, είχε προβλεφθεί γιατί εξυπηρετούσε συγκεκριμένες ανάγκες  (σας στέλνουμε τον αρχικό σχεδιασμό της ΑΤΤΙΚΌ ΜΕΤΡΟ, 2009)
Το Νοσοκομείο ΑΤΤΙΚΟΝ, το ΨΝΑ Δαφνίου, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, η Μονή Δαφνίου (το μοναδικό Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς στη Δυτική Αθήνα -  Αττική) απαιτούν μια αξιόπιστη σύνδεση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για την  μετακίνηση των δεκάδων χιλιάδων επιβατών ημερησίως.

Κύριε Υπουργέ,
Το Χαϊδάρι που είναι η «Δυτική Πύλη» της Αθήνας θα πρέπει να συμπεριληφθεί στον επανασχεδιασμό του Υπουργείου σας για τα ΜΜΜ στην Αθήνα, για την καλύτερη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση με ΜΕΤΡΟ των κατοίκων της πόλης, των νοσηλευομένων και των συνοδών τους στα νοσοκομεία Αττικόν και Δαφνίου, των φοιτητών και των εργαζομένων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, των επισκεπτών της Μονής Δαφνίου κ.ά.
Στη διάθεσή σας,
Θοδωρής Σπηλιόπουλος -   Δημοτικός Σύμβουλος, Επικεφαλής και Υποψήφιος Δήμαρχος των Πολιτών σε Δράση Χαϊδαρίου

Προηγούμενη Επιστολή των Πολιτών σε Δράση Χαϊδαρίου (22.06.2018)
Φωτογραφία -  Σχεδιασμός γραμμής Νο7 του ΜΕΤΡΟ, 2009.

ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ : Ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΛΟΙΜΩΔΩΝ :Λειτουργία του Νοσοκομείου "Λοιμωδών"

Σχολιο για την Έκκληση του Δημου : ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΛΑΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Σκαραμαγκάς : Επιτάχυνση διαδικασιών απόδοσης στους Χαϊδαριώτες της δημόσιας έκτασης 220 στρεμμάτων.

Συγκοινωνία. Προτάσεις και ενέργειες

Αριστερός δεν σημαίνει αρεστός νο 2 Η Πώς Εννοούμε οι Πολίτες σε δράση τη σχέση των πολιτών με την πόλη

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *