ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2019.Να γιατί ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΜΕ οι ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ τον Προϋπολογισμό 2019.: Μία πενταετία χαμένη σε ιδεολογικες εμμονες,σε έλλειψη σχεδίου ,κανένα σχέδιο εξοικονόμησης χρημάτων ,ενέργειας ,πόρων ,..Ούτε μία πρόταση δεν έγινε δεκτή ,όχι δική μας ,της αντιπολίτευσης συνολικά...Χάσατε μία διετία περιμένοντας πότε θα πέσει η αριστερή παρένθεση...Αλαζονεία η δημοτική αρχή λειτούργησε λες και είχε πάρει στον πρώτο γύρο 70%και όχι 18%...Ανακύκλωση ,Φυσικό αέριο,,Μονοπάτια πολιτισμού,,καθημερινότητα ,...ότι και αν είπαμε στο βροντο. Απορρόφηση κονδυλίων της περιφέρειας 4%!..

19/12/2018 Πρακτικά Δημοτικού Συμβουλιου
ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ

Κος ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:
Κε Πρόεδρε νομίζω ότι στα 15 λεπτά θα επιχειρήσω, με σύντομο τρόπο, όπως ακριβώς προσπάθησε ο κος Μοσχονάς στην εισηγητική του ομιλία, να κάνω μια αξιολόγηση του έργου της Δημοτικής Αρχής και της δικής μας δράσης, αλλά και συνολικότερα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Νομίζω ότι είναι ευκαιρία αντικειμενικά να δούμε το αποτύπωμα αυτού του Δημοτικού Συμβουλίου σαν θεσμικό όργανο απέναντι στις απαιτήσεις της πόλης. Νομίζω λοιπόν ότι οι απαιτήσεις των Χαϊδαριωτών, οι οποίες ήταν απαιτήσεις που αφορούσαν την καθημερινότητα, τη συγκοινωνία, τη βελτίωση της ζωής τους, τη μείωση των ανταποδοτικών τελών, τη βελτίωση της κυκλοφορίας συνολικά στο Χαϊδάρι και σε ορισμένες περιοχές, ακόμα πιο ειδικά στο Δάσος.
Το ζήτημα της επικοινωνίας των απομακρυσμένων περιοχών μέσα από μια δημοτική συγκοινωνία, που να λύνει το πρόβλημα της δυνατότητας στην Αφαία, στο Δαφνί και στο Δάσος να επικοινωνεί πιο εύκολα με το κεντρικό Χαϊδάρι και το κεντρικό Χαϊδάρι αντίστοιχα.
Με την Φαβιέρου και το Δάσος, μια σειρά τέτοια ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών, μαζί με τα ελεύθερα πεζοδρόμια, την καθαριότητα και την ανακύκλωση, νομίζω ότι δεν ικανοποιήθηκαν οι προσδοκίες θα λέγαμε των Χαϊδαριωτών.
Είμαστε σε μια εποχή που μετά από μια πενταετία…
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Συνάδελφοι συγγνώμη Θοδωρή. Θα παρακαλέσω συνάδελφοι λίγο ησυχία, υπάρχει ένα βουητό.
Κος ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:
Δύσκολο για την τοπική αυτοδιοίκηση…
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Παρακαλώ.
Κος ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:
…και την μεγάλη μείωση των κεντρικών αυτοτελών πόρων. Με μια μικρή βελτίωση από το φετινό προϋπολογισμό, απ’ ότι δείχνει τόσο για την τοπική αυτοδιοίκηση όσο και από άλλους πόρους, που θα κατευθυνθούν προς την τοπική αυτοδιοίκηση και κυρίως με την επίλυση κάποιων ζητημάτων, όπως αφορά τον μόνιμο, τους υπαλλήλους περίπου στις 8.500-9.000 περίπου, μαζί με προγράμματα που έχουν σχέση με την κοινωφελή εργασία, από διάφορα προγράμματα ευρωπαϊκά συμπληρωματικά.
Ανοίγει μία πόρτα προς το μέλλον που μπορούμε να είμαστε περισσότερο αισιόδοξοι, όσον αφορά και για την τοπική αυτοδιοίκηση. Εμείς εδώ στο Χαϊδάρι, στις ίδιες συνθήκες νομίζω ότι η Δημοτική Αρχή συνεπής στις ιδεολογικές της αντιλήψεις έχασε μια διετία και παραπάνω θα έλεγα, περιμένοντας να τελειώσει η λεγόμενη αριστερή παρένθεση.
Κατά συνέπεια, νομίζω ότι σ’ αυτό το χρονικό διάστημα για το οποίο ελέγχεται δεν ασχολήθηκε καθόλου στο να υπάρξουν έγκαιρες επεξεργασίες για μια σειρά πράγματα, πράγμα που θα έδινε τη δυνατότητα εγκαίρως να υποβληθούν μελέτες προς εκεί που υπάρχουν χρήματα, είτε αυτά είναι Υπουργεία, είτε είναι ο αθλητισμός, είτε είναι η Περιφέρεια.
Αυτό ήταν το κύριο χαρακτηριστικό σε συνδυασμό με την εμμονή της ότι καμία μελέτη δεν έπρεπε να δοθεί στον ιδιωτικό τομέα, δηλαδή στα λεγόμενα γραφεία που υπάρχουν και τα οποία έχουν νομοτεχνική επάρκεια και τα οποία τα χρησιμοποίησαν το σύνολο των Δήμων σ’ όλη τη χώρα, ώστε να υπάρξει επιτάχυνση.
Κατά συνέπεια λοιπόν μια σειρά πράγματα, ενώ υπήρχαν ανοιχτοί κωδικοί, ενώ είχαν …… καταρχήν και κατά παράβαση θα έλεγα της μιας αντίληψης, ειδικά όσον αφορά την Περιφέρεια, φτάσαμε στο σημείο από 2.025.000 να έχουμε απορρόφηση στο τέλος της πενταετίας μόνο 4%.
Στην ουσία είναι μόνο το έργο τελειωμένο, Στυλίδος και Ελ Αλαμέιν. Επίσης αυτό που λέω γίνεται ακόμα ακόμα πιο εκκωφαντικό στην αντίθεσή του, γιατί για τα αντιπλημμυρικά έργα στα οποία δόθηκαν μάχες στις λαϊκές συνελεύσεις όσον αφορά τις προθέσεις της Περιφέρειας, που ο Δήμαρχος και η παράταξή του έλεγε ότι δεν θα γίνει, εγώ έλεγα ότι τίποτε άλλο δεν θα γίνει πιθανά από την Περιφέρεια, αλλά αυτό τα αντιπλημμυρικά, το αντιπλημμυρικό το μεγάλο θα γίνει και ότι υπήρχε τέτοια διαθεσιμότητα.
Το γεγονός ότι τα μικρά αυτά έργα, μεγάλα για το Χαϊδάρι περπατάνε κάπως πιο γρήγορα, οφείλεται στο ότι και καλά έκανε η Δημοτική Αρχή, δόθηκαν οι μελέτες σε αντίστοιχα γραφεία, τα οποία τα εκπόνησαν σε χρόνο ρεκόρ θα λέγαμε, κάτω από τέσσερις μήνες, σε ορισμένα στους δυόμισι μήνες κι έτσι έχουν μπει σε κάποιο δρόμο, γιατί είναι γνωστό ότι με τις καλύτερες προϋποθέσεις και τις καλύτερες συνθήκες χρειάζονται 18 μήνες.
Πάμε λοιπόν λίγο να δούμε συνολικά, γιατί σήμερα πρέπει, κοιτάζοντας προς το παρελθόν να βλέπουμε και προς το μέλλον. Είμαστε με έναν καινούργιο Νόμο, τον Κλεισθένη και σε διαδικασίες απλής αναλογικής. Και όπως είπαμε, αφορμή κάποιο γεγονός, ότι αυτά τα ζητήματα είτε της δυνατότητας που δίνει το πλειοψηφικό σύστημα, να αποφασίζει ο κάθε Δήμαρχος και η πλειοψηφία με τον τρόπο που θέλει, θα τα λύσει η απλή αναλογική.
Θέλω να δούμε λοιπόν μια σειρά πράγματα στο Χαϊδάρι, με την οπτική και προς το μέλλον. Και λέω λοιπόν ότι η Δημοτική Αρχή για όλα τα ζητήματα λειτούργησε σαν να είχε πάρει από το πρώτο γύρο 70%.  Δεν υπάρχει ούτε ένα ζήτημα για το οποίο στην ουσία να πήρε υπόψη παρατηρήσεις και δικές μας, των Πολιτών σε δράση, αλλά και του συνόλου της αντιπολίτευσης.
Και θα αναφερθώ χαρακτηριστικά σε μια σειρά πράγματα. Θα αναφερθώ σ’ ένα σημαντικό ζήτημα, το οποίο μετά από μια περίοδο νεοφιλελεύθερης διακυβέρνησης μονοπωλιακών κυβερνήσεων με δεξιό ως ακροδεξιό πολιτισμό στα ζητήματα της ιστορικής μνήμης, έγιναν μια σειρά εκδηλώσεις τα προηγούμενα χρόνια αντιφασιστικού χαρακτήρα, για να γιορταστεί η απελευθέρωση της Αθήνας και το οποίο αφορούσε, στο οποίο συμμετείχαν πάρα πολλοί Δήμοι, στο σύνολο του λεκανοπεδίου, εκδηλώσεις από την Περιφέρεια και τη Βουλή των Ελλήνων.
Εμείς, ενώ ήταν μια ευκαιρία πολύ μεγάλη, σε συνδυασμό με το ιστορικό φορτίο που έχει το Χαϊδάρι με το μπλοκ 15, τον Πλουμπίδη, το μνημείο των 59 μαρτύρων Λέλας Καραγιάννη – Λίτινα και για το οποίο εμείς κάναμε εκδηλώσεις, ιστορικούς περιπάτους για να δείξουμε αυτό το πράγμα, στα πλαίσια των μονοπατιών πολιτισμού. Ενώ θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε και να φύγουμε από το στενό άξονα, σεβαστό κατά τ’ άλλα, ανάμεσα Καισαριανή και Χαϊδάρι και να μπούμε σε μια λογική να ανοίξουμε πόρτες στην Ευρώπη με το σύνολο των μαρτυρικών και αντιφασιστικών πόλεων, σ’ αυτή την κατεύθυνση υπήρξε πλήρης άρνηση.
Τη στιγμή που το σύνολο, θα έλεγα, της αντιπολίτευσης με διαφορετικό τρόπο ο καθένας, δεν φτάσαμε ποτέ να κουβεντιάσουμε αυτό το ζήτημα, είχε διαφορετική αντίληψη. Πάμε λίγο στο ζήτημα της πολιτιστικής κληρονομιάς. Με διαφορετικό τρόπο και εμείς αλλά και άλλες παρατάξεις κουβεντιάσαμε πάρα πολλές φορές για την αξιοποίηση του μπλοκ 15 και των άλλων ιστορικών μνημείων.
Στην ουσία αυτό δεν υπήρξε προτεραιότητα ποτέ για την Δημοτική Αρχή και είναι χαρακτηριστικό, κατ’ αντίθεση το λέω, ότι ενώ υπήρξαν από την Περιφέρεια οδικός άξονας, που αναδεικνύει 31 σημεία στην Περιφέρεια με χρηματοδότηση, εμείς δεν υποβάλλαμε καν προτάσεις.
Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό ότι στη δική μας ολοκληρωμένη πρόταση, που την υποβάλλαμε και με αριθμό πρωτοκόλλου τον Οκτώβριο του 2017, μετά από μια σειρά εκδηλώσεις στις οποίες συμμετείχαν, θα έλεγα, γιατί γίνανε πάρα πολλές, μας τίμησαν με την παρουσία τους το σύνολο των παρατάξεων, είτε με τους επικεφαλείς, είτε με άλλα στελέχη.
Στις εκδηλώσεις που αναδείξαμε την ανάγκη να υπάρξουν μονοπάτια πολιτισμού στο Χαϊδάρι και μάλιστα με την επιδοκιμασία της κυβέρνησης, όσον αφορά τον πολιτικό στόχο και με την σίγουρη εγγύηση του Αντιπεριφερειάρχη, για χρηματοδότηση τόσο του κεντρικού σχεδίου όσο και των επιμέρους σχεδίων, μια και είχα όπως αναφερθεί εδώ πέρα και συζητήσεις με την Ρένα την Δούρου και μέρος αυτών των εκδηλώσεων αφορούσε και τη μικρή περιοχή, εκτός από το μεγάλο σχέδιο για το Σκαραμαγκά την ανάπλαση και για την μικρή ακτή του Σκαραμαγκά, όσο και μια σειρά άλλες προτάσεις για την ανάπλαση των μνημείων του Πλουμπίδη, για την ανάδειξη της περιοχής που έχει σχέση με το ιερό της Αφροδίτης και λοιπά και λοιπά.
Δεν μπαίνω στην ουσία, γιατί δεν έγινε ποτέ συζήτηση γι’ αυτό το πράγμα. Αυτό λοιπόν σας το χρεώνω και λέω ότι η απλή αναλογική την επόμενη μέρα, την οποία εμείς θα υπηρετήσουμε απ’ όποια θέση μας δώσει ο Χαϊδαριώτικος λαός, νομίζω ότι θα πάμε με άλλη περπατησιά και με άλλο βηματισμό γι’ αυτά τα πράγματα.
Θα κουβεντιάσω λίγο για το ζήτημα της ανακύκλωσης και των σκουπιδιών. Θα έλεγα λοιπόν ότι ο κος Μοσχονάς, με μια πολύ ωραία ομιλία, τεκμηριωμένη με ήπιο ύφος επιβεβαίωσε αυτό που εδώ έχω ένα κείμενο, το βρήκα στο αρχείο μου 19 Δεκεμβρίου 2017 με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για την ανακύκλωση.
Καταψήφισε η Νέα Δημοκρατία και το ΚΚΕ, ενώ η Ένωση Κεντρώων δήλωσε παρών. Σ’ αυτό το ζήτημα λοιπόν στην ουσία, ενώ υπήρχε ευρεία πλειοψηφία διατυπωμένη, όσον αφορά την ανάγκη πρώτα και κύρια να εφαρμοστεί το δικό σας το πρόγραμμα, το οποίο το είχαμε ψηφίσει όλοι ομόφωνα.
Και δεύτερον να πάρουμε πρωτοβουλίες και το λέω όχι με την έννοια των ψηφισμάτων, αλλά με την έννοια των κοινών δραστηριοτήτων ή των παράλληλων, θα λέγαμε, ανησυχιών που διατυπώθηκαν και στον τοπικό Τύπο. Μάλιστα επίσης τον Μάιο του 2015 κάναμε μια από τις πολλές, περίπου 15, εκδηλώσεις, 40 αναφορές στον τοπικό Τύπο τουλάχιστον, στις οποίες επίσης εδώ πέρα επήλθαν και άλλοι συνάδελφοι για να κουβεντιάσουμε το ζήτημα πώς μπορεί να μειωθεί ο όγκος των σκουπιδιών, με εξαιρετικούς εισηγητές και από την ΕΣΔΝΑ, την κα Μπιζά και άλλους συναδέλφους.
Κάναμε ξεχωριστή εκδήλωση με την Περιφέρεια, με τον Αντιπεριφερειάρχη, που ανάμεσα στ’ άλλα θέματα κουβεντιάσαμε ότι και το Χαϊδάρι πρέπει να προσαρμοστεί στη λογική ότι πρέπει το 2022 να μειωθεί ο όγκος των σκουπιδιών κατά 52%, στόχος που μόνο τα  Βριλήσσια βεβαίως τον έχουν προσεγγίσει στο 48%, το Αιγάλεω το διπλανό μας από το 1% πήγε στο 11 και στο οποίο εμείς δεν έχουμε να επιδείξουμε σε κανέναν κωδικό, είτε ασχέτως κωδικού, να επιδείξουμε ότι εμείς καταφέραμε να κάνουμε κάτι και απ’ αυτό να κερδίσουμε χρήματα.
Είναι χαρακτηριστική η κριτική μας που είπαμε, χρησιμοποιώντας το Αιγάλεω και θα το ξαναχρησιμοποιήσω σε δύο περιπτώσεις σήμερα, στο εξής:
Πρώτον ότι στην περσινή χρονιά ο διπλανός Δήμος κέρδισε 170.000 από την οικονομία του όγκου των σκουπιδιών, που δεν μεταφέρθηκαν στην χωματερή, άρα δεν πληρώθηκαν.
Και επίσης, όπως είδαμε και στον τοπικό Τύπο, με ίδιους πόρους, αφού έχουν επεξεργαστεί μια σειρά πράγματα, γιατί υπήρχε καθυστέρηση στα κεντρικά σχέδια, επέλεξαν 113 σημεία, ούτε ένα ούτε δύο, τα πράσινα σημεία είναι της τάξης των 3 έως 5 τετραγωνικών μέτρων, που δεν απαιτούν περιβαλλοντική μελέτη. Θα ήταν ευχής έργον να είμαστε εμείς κάπου στην αρχή.
Νομίζω ότι υπάρχει άρνηση, αυτό είναι διατυπωμένο πάρα πολλές φορές, ότι είναι ζήτημα της κεντρικής εξουσίας, στο να λύσει αυτό το πρόβλημα. Γι’ αυτό και κατά τη γνώμη μου, αν είχε εισακουστεί αυτή μας η αντίληψη, δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και για το ζήτημα του χαρτοφάγου, μια επιμέρους πρόταση, το οποίο θα έδινε τη δυνατότητα, αν είχε εισακουστεί με διαφορετικούς τρόπους από τα προηγούμενα χρόνια, να έχουμε μια μείωση του όγκου των σκουπιδιών, που θα πληρώναμε για τη μεταφορά τους στη χωματερή, της τάξης του 25%, δηλαδή από τις 19.000 περίπου τάξη μεγέθους, περίπου 4.500 είναι χαρτιά συσκευασίας και χαρτιά άλλης κατηγορίας.
Αυτό με μια απλή αριθμητική σημαίνει ότι θα γλιτώναμε περίπου ένα 20%. Άρα λοιπόν η πολιτική μας πρόταση, που από την πρώτη χρονιά είπαμε, για μείωση τουλάχιστον 20% των ανταποδοτικών τελών, το οποίο θα ήταν μια ελάφρυνση συνολικά και για τους εργαζόμενους, αλλά και για τους ελεύθερους επαγγελματίες.
Γιατί στο Χαϊδάρι, τώρα να μιλήσουμε και γι’ αυτό το θέμα, έχει την τύχη σ’ αυτό το χρονικό διάστημα και κατά συνέπεια και ο Δήμος, να επιβαρύνει τους δημότες με μια σειρά πράγματα, γιατί για κανένα ζήτημα που κι εδώ πέρα υπάρχουν κοινές απόψεις στο σύνολο της αντιπολίτευσης, δεν έγινε κάτι.
Θα αναφερθώ σ’ ένα χαρακτηριστικό ζήτημα που έχει σχέση με τους ελεύθερους επαγγελματίες, που όταν ένα μαγαζί, το έχω ψάξει αρκετά καλά, π.χ. έχει ένα προϋπολογισμό που δίνει ας πούμε 2.200 το μήνα σε ηλεκτρικό ρεύμα, αν βάλεις γκάζι και έχει σχέση με την εστίαση, μπορεί να πέσει και στα 850 και στα 1.000.
Αυτό λοιπόν δεν έγινε πουθενά, δηλαδή δεν ανοίξαμε δρόμο, δεν υπήρξε πίεση στην πράξη και μάλιστα θέλω να πως το εξής. Είναι χαρακτηριστικό ότι παραλάβατε από τα 47 δημόσια κτίρια τα 38 με πετρέλαιο. Μόνο το κολυμβητήριο έγινε φυσικό αέριο, τα υπόλοιπα 37 παρέμειναν σ’ αυτή την κατάσταση.
Η πιο μεγάλη ευθύνη, θα έλεγα, γιατί γνωρίζω και τις δυσκολίες που έχει και με την εταιρία φυσικού αερίου, είναι ότι εδώ σ’ αυτήν εδώ την περιοχή που κατοικοεδρεύει και το Δημαρχείο, είναι μια πρόταση – φιλέτο, στην οποία δεν έγινε ποτέ, δεν υπάρχει αλληλογραφία γι’ αυτό το πράγμα. Δεν έγινε ποτέ θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπως γίνονται για άλλα πράγματα, γιατί εδώ πέρα είναι χιλιάδες τα τετραγωνικά, δηλαδή εννοώ ότι είναι το Δημαρχείο, είναι το 2ο Λύκειο, το 2ο Γυμνάσιο και είναι και το Αθλητικό Κέντρο, δηλαδή είναι μια πρόταση στην οποία μπορείς να απαιτήσεις, έπρεπε να είχαμε απαιτήσει να λυθεί αυτό το ζήτημα.
Με αντίστοιχο τρόπο θέλω να πω ότι και για μια σειρά άλλα πράγματα, είτε έχει σχέση με την συγκοινωνία, είτε έχει σχέση και άλλα πράγματα, ποτέ στην ουσία δεν εισακούστηκε κάποια πρόταση και δεν νομίζω ότι όλοι ήμασταν ανεπαρκείς όσον αφορά την…
Ακόμα και για το ζήτημα, ανεπαρκείς όσον αφορά την επεξεργασία προτάσεων. Θέλω να πω ότι ειδικά για το συγκοινωνιακό, ειδικά για την κυκλοφοριακή μελέτη, αυτό έγινε μετά από απαίτηση δική μας και άλλων παρατάξεων και ήρθε στα δυόμισι – τρία χρόνια η μελέτη στην οποία εσείς απλώς την παρακολουθήσατε.
Εμείς είχαμε προτάσεις. Ακόμα και μετά την πρόταση του Δάσους, του Συλλόγου του Δάσους, την οποία επίσης είχαμε ολοκληρωμένη πρόταση, στην ουσία δεν υιοθετήσαμε σαν Δημοτικό Συμβούλιο με κωλυσιεργία δική σας, κάποια τεκμηριωμένη πρόταση. Στην ουσία πέρασε μια πενταετία και οι έξοδοι στο Δάσος παραμένουν όπως είναι, η κατάσταση στην Καραϊσκάκη παραμένει όπως είναι.
Το πιο ανησυχητικό δεν είναι ότι είναι όπως είναι, γιατί θα μπορούσαν πραγματικά να έχουν ωριμάσει οι μελέτες και συζητήσεις, όσον αφορά την μονοδρόμηση της Καραϊσκάκη και την Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου, όσον αφορά την βαδισιμότητα και την κίνηση των πεζών στην πόλη και το να ανοίξουμε μια συζήτηση ειδικού τύπου, μαζί με τους κατοίκους, όσον αφορά την πεζοδρόμηση ή την διαμόρφωση δρόμων ήπιας κυκλοφορίας στο κεντρικό Χαϊδάρι, σε μια ολιστική αντίληψη αυτού του πράγματος.
Αυτό το πράγμα, που σας το είχαμε πει επανειλημμένα και γι’ αυτό το θέμα δεν έγινε ποτέ τέτοια συζήτηση, αλλά a la cart υπήρξαν βεβαίως επιμέρους, ας το πούμε, επεξεργασίες για απλά θέματα καθημερινότητας, που αφορούν πολίτες στη μία ή στην άλλη περιοχή, με ειδικά προβλήματα και λοιπά.
Επίσης πρέπει να πω ότι για ζητήματα, όπως ο βρεφονηπιακός σταθμός της Βεργίνας, έχει περάσει μια τετραετία προσπάθειας επικοινωνίας και αλληλογραφίας, υπήρξε μεγάλη κωλυσιεργία, όπως επίσης και για το παλιό Δημαρχείο, τις φούσκες που δεν έγιναν ποτέ και μια σειρά άλλα πράγματα για τα οποία θα ήμουν ευτυχισμένος θα έλεγα, αν είχε περπατήσει το δρόμο της επεξεργασίας και της κατάθεσης μελετών, πράγμα το οποίο δεν έχει γίνει.
Νομίζω λοιπόν, για να τελειώσω, για να είμαι στα πλαίσια του χρόνου, ανέφερα λοιπόν μια σειρά τομείς, για τους οποίους επιδείξατε θα έλεγα μια αλαζονεία, όσον αφορά την λύση αυτών των προβλημάτων και απέναντι στις δικές μας προτάσεις των Πολιτών σε δράση και όσον αφορά και προτάσεις και των άλλων παρατάξεων.
Εγώ είμαι ευτυχής που θα βρεθώ σε μια διαδικασία εκλογική, που η χαϊδαριώτικη κοινωνία, αλλά και πανελλαδικά, θα πάρει υπόψη της το ποιος είναι διατεθειμένος την επόμενη ημέρα να υπηρετήσει την απλή αναλογική κάνοντας προγραμματικές συγκλήσεις, πριν από τον πρώτο γύρο, κατά τη διάρκεια ανάμεσα του πρώτου και του δεύτερου γύρου και την επόμενη ημέρα, γιατί πιστεύω θα είναι μια καλύτερη ημέρα για την τοπική αυτοδιοίκηση και το Χαϊδάρι.
Εμείς το έχουμε υπηρετήσει αυτό και το έχουμε δείξει με τη νηφαλιότητα που έχουμε, στο να μπορούμε να διαχειριστούμε αντιθέσεις, διαφωνίες και είμαστε έτοιμοι για συγκλήσεις σε μια κατεύθυνση που θα υπερασπίζεται το δημόσιο χαρακτήρα της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και με ανοιχτά μάτια όσον αφορά τα λαϊκά προβλήματα, στα οποία εκτός από τις προσπάθειες και τις διεκδικήσεις για μόνιμες θέσεις εργασίας και για τη μείωση της ανεργίας από το 27 στο 18 και από το 18 στο 10%, νομίζω ότι έχουμε υποχρέωση να δούμε για τους εργαζόμενους στο Χαϊδάρι.
Ότι τεχνογνωσία, αλλά και πολιτική πρωτοβουλία πρέπει να πάρουμε για την επόμενη ημέρα, για μορφές συνεταιρισμών αστικού τύπου, που έχουν σχέση με την πόλη. Για ανθρώπους που έχουν ίδια ενδιαφέροντα, κοινές δράσεις και κυρίως θα έλεγα ότι είμαστε υποχρεωμένοι ενόψει του ανεπίλυτου προβλήματος, αυτή τη στιγμή, το ότι δεν υπάρχει μετρό στο Χαϊδάρι, χρειαζόμαστε λύσεις ριζικότερες, που το Χαϊδάρι πρώτον, σαν πόλη εννοώ, να λύσουμε δύο βασικά προβλήματα.
Πρώτον, να μειώσουμε την κίνηση στην πόλη με δημοτική συγκοινωνία και ποδήλατο. Και ποδήλατο ηλεκτρικού τύπου σήμερα, παίρνοντας υπόψη αυτό που γίνεται και σε άλλες πόλεις, για να μειωθεί το φορτίο από τα αυτοκίνητα. Δεν μπορεί όλες οι άλλες πόλεις να είναι σε μια κατεύθυνση εξυπηρέτησης των πεζών και εμείς αυτό να το αγνοήσουμε, ένα σκέλος είναι αυτό.
Το δεύτερο πρέπει να βρούμε τρόπους…
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Θοδωρή έχεις ξεπεράσει το εικοσάλεπτο, έτσι…
Κος ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:
Ναι τελειώνω έτσι κι αλλιώς.
Κος ……….:
(ομιλία μακριά από τα μικρόφωνα).
Κος ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:
Τρόπους ελκτικούς που οι μικρές αγορές της Φαβιέρου, της Καραϊσκάκη και του Δάσους να είναι σημείο αναφοράς και σ’ αυτή την κατεύθυνση νομίζω, εκτός από ότι χρειαζόμαστε ένα Δήμο που μέχρι τώρα ήταν παρατηρητής, να δημιουργήσει κίνητρα στα πλαίσια της πόλης των Αθηνών, που να έχει νόημα ένας πολίτης και από τις διπλανές πόλεις να έρθει στο Χαϊδάρι.
Αυτά ευχαριστώ.

ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ : Ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΛΟΙΜΩΔΩΝ :Λειτουργία του Νοσοκομείου "Λοιμωδών"

Σχολιο για την Έκκληση του Δημου : ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΛΑΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Σκαραμαγκάς : Επιτάχυνση διαδικασιών απόδοσης στους Χαϊδαριώτες της δημόσιας έκτασης 220 στρεμμάτων.

Συγκοινωνία. Προτάσεις και ενέργειες

Αριστερός δεν σημαίνει αρεστός νο 2 Η Πώς Εννοούμε οι Πολίτες σε δράση τη σχέση των πολιτών με την πόλη

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *