ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Θ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΣΤΥΘΕΑΣ

Διαβασαμε στον τοπικο τυπο την εξης ανακοινωση
Δήμος Χαϊδαρίου
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ 16/11/2015
Αναθεώρηση ρυμοτομικού σχεδίου στην Αστυθέα
Σας ενημερώνουμε ότι έχει ληφθεί η 197/2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορά την αναθεώρηση του ρυμοτομικού σχεδίου στην περιοχή της Αστυθέας. Όσοι ενδιαφερόμενοι επιθυμούν, μπορούν να προσέλθουν στην Τεχνική Υπηρεσία εργάσιμες ημέρες και ώρες για να λάβουν γνώση του σχεδίου που συνοδεύει την άνω απόφαση.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ : Κ. ΧΟΝΔΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 213 2047286
FAX: 210 5811902

Με αφορμη αυτο και για πληρη ενημερωση των κατοικων της Αστυθεας και των φιλων της κινησης δημοσιοποιουμε τις παρακατω τοθετησεις πουβεγιναν στο δημοτικο συμβιυλιο 


ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΣΤΥΘΕΑΣ ΗΛΙΑ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑ Θ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Καλησπέρα, λέγομαι Χατζηδημητρίου και είμαι κάτοικος Αστυθέας. Το σχέδιο αυτό, είναι επανάληψη του σχεδίου που είχε έρθει από το δήμαρχο Σπηλιόπουλο το 1997. Είναι πανομοιότυπο, γιατί είναι σχεδιασμένο από τους ίδιους ανθρώπους. Για μένα κριτήριο σοβαρό είναι, οι παρεμβάσεις που κάνουμε σαν δημοτική αρχή στην περιοχή. Λύνουν ουσιαστικά προβλήματα ή πασαλείμματα κάνουνε; Και έρχομαι ένα-ένα τα ζητήματα. Το πρώτο πρόβλημα που πρέπει να λυθεί άμεσα. Έπρεπε να είχε λυθεί από το Φλεβάρη, όπως μας είχατε υποσχεθεί κύριε Δήμαρχε, είναι το πρόβλημα του αγωγού. Το οποίο στην συμβολή των οδών Ελ Αλαμέιν και Στυλίδας, που όταν βρέχει εκεί πιάνει 50-60 πόντους νερό και δημιουργεί πίδακα Ισλανδικού τύπου. Το δεύτερο ζήτημα, για μένα και για πολλούς κατοίκους της περιοχής, είναι η διάνοιξη της Συνταγματάρχου Γιαννούλη. Στην συμβολή της με την Στυλίδος, ένα σπίτι εξέχει μέσα στο δρόμο για 20-25 περίπου μέτρα και ο δρόμος από 8μ. γίνεται 3. Η πρότασή μου είναι, με τις νόμιμες διαδικασίες, ο άνθρωπος αυτός να αποζημιωθεί ή να το δοθεί ένα άλλο οικόπεδο, να παρθεί το συγκεκριμένο οικόπεδο από το Δήμο και να ανοίξει ο δρόμος. Και μην μου πείτε ότι δεν έχουν…γιατί άκουσα ότι δεν γκρεμίζουμε σπίτια συμπολιτών μας. Θα σας θυμίσω την ιδιοκτησία Γκανή, στη συμβολή των οδών Κουντουριώτου και Ευβοίας, που για να ανοίξει ο δρόμος, γκρεμίστηκε το σπίτι. Θα σας θυμίσω το σπίτι μέσα στο κέντρο της πλατείας. Για να γίνει παιδική χαρά, γκρεμίστηκε το σπίτι. Άρα, αν θέλουμε και υπάρχει πολιτική βούληση, μπορούμε να τα κάνουμε.
Το τρίτο ζήτημα, το πιο μεγάλο της περιοχής, είναι αυτό που επιχειρείτε να κάνετε εδώ εσείς σήμερα, να νομιμοποιήσετε τους καταπατητές. Το ρέμα όταν σκεπάστηκε το ’78-’79 από τον δήμαρχο Σκαμπά, καταπατήθηκε από όλους τους έχοντες φάτσα στο ρέμα. Εγώ δεν λέω ότι πρέπει να γκρεμίσουμε τα σπίτια που έχουν χτισθεί οριακά μέσα στο ρέμα. Τις μάνδρες όμως γιατί δεν μπορούμε να τις γκρεμίσουμε και να ανοίξουμε τον πεζόδρομο; Τι μας κολλάει και δεν μπορούμε να ανοίξουμε τις μάνδρες; Εδώ, προς τιμήν της η κα Βασιλεία, η αδελφή του Αλιφιέρη, παραδέχτηκε το ’97 μέσα στο Δ.Σ., ότι έχει καταπατήσει το ρέμα, κατά 5-6μ. Και είπε ότι εγώ αν γκρεμίσουμε και οι υπόλοιποι τις μάνδρες θα την γκρεμίσω και εγώ.
Γιατί επομένως δεν μπορούμε να ανοίξουμε το ρέμα, στα σημεία που είναι μόνο μάνδρες και φράχτες; Υπάρχει το παράδειγμα εδώ δίπλα στην Αγ. Βαρβάρα. Δεν είναι μακριά μας η Ελ. Βενιζέλου. Που οι μάνδρες τραβήχτηκαν όλες εκεί που έπρεπε. Μέχρι και τα σκαλιά που εξείχαν για να μπουν στο σπίτι τους, η τότε δημοτική αρχή, τους έβαλε και τα τράβηξαν μέσα. Και έχει γίνει ένας θαυμάσιος πεζόδρομος αριστερά, δεξιά, της Ελ. Βενιζέλου.

Το 4ο ζήτημα κατά τη γνώμη μου είναι φωτογραφικό. Είναι η κατάργηση ενός δημόσιου δρόμου, εγκεκριμένου από τα σχέδια πόλεως του ’55. Η οδός Κεφαλληνίας. Η περιοχή βρίθει από αμέτρητα αδιέξοδα. Αν κατέβουμε την Κολοκοτρώνη από πάνω προς τα κάτω, αριστερά, δεξιά είναι μόνο αδιέξοδα. Οι μόνοι δρόμοι που υπάρχουν είναι 3, που μπορείς να περάσεις από την μεριά στην άλλη. Είναι η Δρομοκαϊτείου, η Στυλίδος και η Κουντουριώτη. Και αυτοί δεν βγαίνουν απευθείας, από την μια περιοχή ένθεν του ρέματος. Με ποια λογική επομένως καταργούμε, ένα δημόσιο δρόμο και τον κάνουμε πεζόδρομο; Για να βολέψουμε δύο, μια-δύο ιδιοκτησίες; Για να μπορέσουν να οικοδομήσουν δύο ιδιοκτησίες; Την στιγμή που η ανάγκη της περιοχής για δρόμο είναι τεράστια.
Από τότε που έγινε η Αγ. Μαρίνα και λειτουργεί, η κυκλοφορία στην περιοχή μας έχει τουλάχιστον 20πλασιαστεί και από αυτοκίνητα αλλά και από πεζούς. Αν κατεβείτε την Κολοκοτρώνη, θα δείτε ότι είναι διαδήλωση, από ανθρώπους που ανεβαίνουν και κατεβαίνουν, για να πάνε στην Αγ. Μαρίνας. Την στιγμή που δεν υπάρχει ούτε ένα πεζοδρόμιο. Αν μπορείτε να περπατήσετε στο πεζοδρόμιο της Κολοκοτρώνη, σε πεζοδρόμιο της Συνταγματάρχου Γιαννούλη ή σε πεζοδρόμιο της Ηπείρου, να έρθετε να μου το πείτε.
Σε κανένα από αυτούς τους δρόμους, δεν υπάρχει πεζοδρόμιο να είναι βατό. Γιατί αλλού τα πεζοδρόμια είναι 1μ. αλλού γίνονται 40 πόντους, αλλού είναι οριακά στο ρείθρο χτισμένες οι μάντρες. Όλα αυτά τα κακώς κείμενα κάποια στιγμή, αν θέλουμε να λύσουμε ζητήματα, πρέπει να πάρουμε και αποφάσεις. Για μένα η οδός Κεφαλληνίας, δεν πρέπει να καταργηθεί, θα δώσει διέξοδο σε όλη την περιοχή. Ευχαριστώ.
 
ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ: Λοιπόν, τις παραμονές των δημοτικών εκλογών, Μάρτιο του 2014, η τότε δημοτική αρχή του Μαραβέλια, έφερε για ψήφιση στο Δ.Σ., το ρυθμιστικό της Αστυθέας. Εμείς τότε, όπως και σήμερα, με άρθρο που αναρτήθηκε στο site της παράταξης, είχαμε πει: <<καλώς τους και ας αργήσανε>>. Τότε το θέμα δεν προχώρησε για ακόμα άλλη μια φορά. Είχε ξεκινήσει από το 1996. Βλέπε και αντίστοιχα άρθρα στο Χαϊδάρι, στους Πολίτες εν δράσει, κ.λπ. Σήμερα λέμε ότι…που η δημοτική αρχή αποφασίζει να το ξανά φέρει, εμείς λέμε το ίδιο. Επιτέλους είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει ρυμοτομικό σε μια περιοχή στο κέντρο της πόλης. Κάπως έτσι, με την έλλειψη σχεδιασμού, έχει καταντήσει η ζωή της πόλης αφόρητη. Για την συγκεκριμένη περιοχή, αυτό ισχύει απόλυτα.
Με τους πολίτες να σπρώχνονται στην αυθαίρετη και άναρχη δόμηση, αφού κανένας δεν βάζει κανόνες, αφού όλοι αξιοποιούν παραθυράκια και κατ’ εξαίρεση ρυθμίσεις. Εμείς λοιπόν χαιρετίζουμε την επιλογή της δημοτικής αρχής. Θα στηρίξουμε την προσπάθεια. Πάντα είναι δυνατόν, να υπάρχει ένα καλύτερο σχέδιο. Με την λογική, τα συσσωρευμένα προβλήματα αυτής της περιοχής, να μπουν σε μια τάξη.
Όταν γνωστοποιήθηκε το σχέδιο, εγώ και η Αθηνά η Σκαμπά, συνοδευόμενοι από τους μηχανικούς, Αντώνη Ζυματούρα και Τασία Σκαμπά, κάναμε αυτοψία στην περιοχή, ελέγχοντας μία προς μία τις προτεινόμενες ρυθμίσεις. Καταγράψαμε τις παρατηρήσεις μας και τις οποίες, με την Αθηνά την Σκαμπά, όπως ξέρετε στην διαβούλευση, που εκπροσωπούσε την παράταξη, τοποθετήθηκαν μερικές από αυτές. Καταθέτουμε τις παρατηρήσεις μας που είναι οι εξής: 1)Αναγνώριση οδού Στυλίδος. Το σχέδιο περικλείει την οδό Στυλίδος, εντός του Ο.Τ.7. Ζητάμε να αναγνωριστεί η οδός Στυλίδος και να σπάσει στο Ο.Τ. 7α και 7β.
2) Στην συμβολή των οδών Ελ Αλαμέιν και Στυλίδος, υπάρχει οικόπεδο με κτίσμα που μειώνει το φάρδος του δρόμου. Με δεδομένη την μεγάλη επιβάρυνση της περιοχής και την ταλαιπωρία των κατοίκων από διάφορα προβλήματα που υπάρχουν στο σημείο, σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη του οικοπέδου και συν υπολογίζοντας την διατήρηση της αρτιότητας του οικοπέδου, προτείνουμε να απαλλοτριωθεί και να ρυμοτομηθεί το τμήμα εκείνο που παρεμβάλλεται στο δρόμο.
3) Παρόμοια διερεύνηση πρέπει να γίνει και στο κτίσμα που βρίσκεται στην συμβολή των οδών Ελ Αλαμέιν και Συνταγματάρχου Γιαννούλη.
4) Στο Ο.Τ. 8 επί της οδού Κολοκοτρώνη, βρίσκεται υλοποιημένη πλατεία. Το σχέδιο δεν εμφανίζει με σαφήνεια τον χαρακτηρισμό του τετραγώνου σαν κοινόχρηστου χώρου. Ζητάμε την αποσαφήνιση στο τελικό σχέδιο που θα ψηφιστεί.
5) Απέναντι από την συμβολή των οδών Ελ Αλαμέιν και Συνταγματάρχου Γιαννούλη και ανάμεσα στις οδούς Πίνδου και Θερμοπύλων, Ο.Τ. 22δ νομίζω, στο πλάι της υπάρχουσας επικλινούς πλατείας, εμφανίζεται στο σχέδιο πεζόδρομος, ο οποίος δεν είναι υλοποιημένος, ούτε και υπάρχει πρόθεση να υλοποιηθεί. Και σωστά, αφού η υψομετρική διαφορά, ανάμεσα στους δύο δρόμους είναι πολύ μεγάλη. Ζητάμε να μελετηθεί τεχνικά, η δυνατότητα διάνοιξης του κάτω τμήματος, για λόγους ασφαλείας. Πρόσβαση ασθενοφόρου, πυροσβεστικής κ.λπ., των κατοίκων των όμορων κατοικιών.
Προφορικά δύο πράγματα. Νομίζω ότι αν στοιχειωδώς εκτός από την αναγνώριση στα χαρτιά, αυτής της περιοχής, σε μια προοπτική πάμε μια βελτίωση στην περιοχή. Και πραγματικά η Ελ Αλαμέιν, γίνει πεζόδρομος με βαδισιμότητα, θα αποσυμφορηθεί πάρα πολύ η περιοχή αυτή, από το αυτοκίνητο. Μια σειρά συμπολίτες μας, θα ψάχνουν να βρουν λύση πιο κεντρικά ή δεν θα παίρνουν το…Θα είναι μια λύση, δηλαδή μια λύση στην ουσία είναι να περπατάς επί της Κολοκοτρώνη, δηλαδή να κατεβαίνεις Χίου, Κολοκοτρώνη, αυτό που περιέγραψε ο Ηλίας. Η άλλη λύση είναι να βγεις απ’ έξω στην Ιερά Οδό. Και άλλη λύση να έρθεις από τα στενά από μέσα. Αν τα στενά μέσα, φτιαχτούν, να έχουν φωτισμό, λέω για το βράδυ και την ημέρα να είναι καλαίσθητο, γιατί εκεί πέρα είναι εύκολο, υπάρχει πρασινάδα που μπορεί να την αναπτύξει ο Δήμος κ.λπ., θα είναι από τα πιο ωραία κομμάτια και ας μην τα λύσουμε όλα. Και εγώ θα ήθελα να προβλέψουμε τι θα γίνει με το ποδήλατο, που λέω και έχω μια εμμονή, ας πούμε. Αλλά ας φτιάξουμε όλα τα άλλα και θα δούμε λοιπόν. Π.χ. νομίζω ότι αυτό δεν μπορούμε να το λύσουμε αυτή τη στιγμή και δε νομίζω ότι εντάσσεται σε αυτό.
Ίσως κάποια στιγμή πρέπει να φαρδύνουμε το πεζοδρόμιο από την μια ή από την άλλη πλευρά της Κολοκοτρώνη και να είναι πραγματικά πεζοδρόμιο. Αυτό βέβαια αφορά συνολικότερα το Χαϊδάρι. Έχει σχέση με τα χρήματα. Δεν ξέρω αν στην αναμόρφωση αυτής της περιοχής, να καθίσουμε να δούμε και αυτή την πλευρά, που δεν το λύνουμε αυτή τη στιγμή. Αυτή τη στιγμή λύνουμε τις γραμμές και δίνουμε τη δυνατότητα, κάποιοι άνθρωποι να τακτοποιηθούν και να τακτοποιήσουνε και τις οικογένειές τους, μετά από 20 χρόνια. Το οποίο το θεωρώ αυτονόητο τέλος πάντων, στην σημερινή εποχή, έστω και με ελλείψεις. Τώρα στο ζήτημα που είπαν άλλοι συνάδελφοι, να δώσουμε και ένα χρονικό διάστημα, εγώ δεν έχω αντίρρηση. Αν θεωρεί η δημοτική αρχή, ότι θέλει να το ξανά δει ή ίδια και με αυτή την παρατήρηση και να δώσουμε ένα περιθώριο.
Αλλά επειδή ξέρετε πάντα, την τελευταία στιγμή θυμούνται κάποιοι, να το κοινοποιήσουμε με έναν τρόπο, που να λέμε ελάτε. Δηλαδή δεν συμφωνώ να πούμε ελάτε τον Σεπτέμβριο. Εγώ λέω ότι αυτή τη στιγμή, είμαστε στην τελική ρύθμιση. Δίνεται η δυνατότητα σε συνεννόηση, να είναι μια τέτοια διατύπωση, το επόμενο χρονικό διάστημα, ξέρω εγώ…20 μέρες; Όποιοι είναι μηχανικοί κ.λπ., οι επαΐοντες γνωρίζουν και τις διαδικασίες, κ.λπ. και αν έχουν κάτι στο μυαλό τους, δηλαδή και δεν το πήραν χαμπάρι, να ειδοποιήσουμε τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται, περί αυτού πρόκειται. Και αν γίνει και μια δημοσίευση ότι, ας πούμε, εγκρίθηκε στην τελική του φάση είναι η Αστυθέα και σε 20 μέρες, θα γίνει οριστικοποίηση…Θα βρούμε την διατύπωση τώρα και θα συμφωνήσουμε πώς θα το κάνουμε, τυπικά στο Δ.Σ. Ή μπορούμε να πούμε ότι εγκρίθηκε και δίνει την δυνατότητα ο Δήμος, να υπάρξουν ενστάσεις και τελικές παρατηρήσεις. Και να τελειώνει αυτή η ιστορία, γιατί τελικά όλο και κάπου θα μπλέξουμε. Αυτά τα λίγα ήθελα να σας πω.

.http://psdhaidari.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6432.html





ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ : Ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΛΟΙΜΩΔΩΝ :Λειτουργία του Νοσοκομείου "Λοιμωδών"

Σχολιο για την Έκκληση του Δημου : ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΛΑΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Σκαραμαγκάς : Επιτάχυνση διαδικασιών απόδοσης στους Χαϊδαριώτες της δημόσιας έκτασης 220 στρεμμάτων.

Συγκοινωνία. Προτάσεις και ενέργειες

Αριστερός δεν σημαίνει αρεστός νο 2 Η Πώς Εννοούμε οι Πολίτες σε δράση τη σχέση των πολιτών με την πόλη

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *