jcb... οι προδιαγραφές είναι λάθος .... ο διαγωνισμός πρέπει να κηρυχθεί άγονος


ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ: Λοιπόν, η διαφωνία έγκειται καταρχήν όσον αφορά το ότι ο διαγωνισμός προβλέπει να υπάρχουν ας πούμε τρείς προσφορές μίνιμουμ και δεύτερον, όσον αφορά τη μη εκπλήρωση των προδιαγραφών. Αυτά είναι τα τυπικά.

    Για την ουσία τώρα. Εψαξα αρκετά πράγματα ρωτώντας και σε άλλους Δήμους και ανθρώπους σχετικούς, κ.λπ. Βάζω λοιπόν και μία διάσταση επίσης, ότι οι εργαζόμενοι συνήθως δουλεύουν μπροστά τους αυτό που έχουν καθημερινότητα. Εγώ λοιπόν βάζω και μία άλλη πλευρά, που λέγεται, το εργαλείο αυτό που θα πάρουμε καταρχήν πρέπει να μπορεί να ανταποκρίνεται και σε συνθήκες πολιτικής προστασίας.(σσ 9 λιγοτεροι ιπποι ,  86αντι 95 ειναι σημαντικη)Δηλαδή, σε έκτακτες καιρικές συνθήκες, κ.λπ., κ.λπ., κ.λπ., το οποίο τελευταία έχει γίνει μόνιμο σχεδόν.
    Ρωτώντας λοιπόν γι' αυτά τα πράγματα, υπάρχει το ζήτημα ότι μες τις προδιαγραφές επίσης δεν μπήκε το ζήτημα το πόσο παλιό είναι. Συνηθίζεται λοιπόν ή η αγορά του καινούριου, οι Δήμοι όταν έχουν λεφτά, ή όταν δεν έχουνε, βάζουν μια δεκαετία. Το συγκεκριμένο το οποίο προκρίνεται και μπορεί να λειτουργεί, δεν αμφισβητώ εγώ ότι δεν λειτουργεί, κ.λπ., είναι του 1997. Αν βάλουμε μια δεκαετία σημαίνει 2004. Ποια είναι η διαφορά; Η διαφορά είναι ότι είναι άλλης γενιάς.
    Επίσης θέλω να πω τα εξής, όσον αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, που δεν ξέρω αν περιγράφονται ακριβώς. Εχει σημασία π.χ. αν ο βραχίονας είναι 3 μέτρα, 4 μέτρα, ή 6,5. 6,5 είναι από τα πιο μεγάλα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κάνει διάφορα άλλα πράγματα. Επίσης έχει σημασία αν το εργαλείο είναι πολυεργαλείο. Δηλαδή, απ' τη μια μεριά να είναι μπουλντόζα και από την άλλη μεριά να 'ναι τσάπα, σφυρί, βελόνια, να αλλάξει δηλαδή ότι χρειαστεί.
    Το air condition έχει σχέση με την ικανότητα των χειριστών ή σε εικοσιτετράωρη βάρδια, που μπορεί να 'ναι δύο εικοσιτετράωρα, τρία εικοσιτετράωρα, να 'χεις ανθρώπους μέσα που να τους αλλάζει και να αντέχουν. Ας πούμε ότι κάνει πάρα πολύ ζέστη και είναι καλοκαίρι, συνθήκες σεισμών, ή χειμώνας που κάνει κρύο, κ.λπ. Αυτό έχει σχέση με την αποτελεσματικότητα. Δεν κουβεντιάζω για την ασφάλεια τίποτα.
    Οσον αφορά την τιμή. Οσον αφορά την τιμή, η πιάτσα ας πούμε στους Δήμους λέει τα εξής. Οτι, με λίγα χρήματα παραπάνω, βάζοντας το χρονολογικό όριο πάμε σε άλλη κατηγορία και σημαίνει ότι θα 'χουμε μίας καλύτερης ποιότητας μηχάνημα. Αυτά. Χοντρικά ρώτησα λίγο στην Αργυρούπολη - Ελληνικό, λίγο παραδώθε, λίγο παρακείθε και στους πιο κοντινούς Δήμους. Με αυτή την έννοια λέω να το ξανακοιτάξουμε και να ξαναδούμε το τι και το πως. Αυτό είναι το θέμα.
    Κι επίσης, όσον αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές, είχα μία συζήτηση και με το Λεωνίδα, που τέλος πάντων καταλαβαίνει τι πάει να πει αυτό, η διαφορά στη ροπή είναι τεράστια. Ετσι; Είναι αυτό που λέμε, το ένα αμάξι κόλλησε στα βουνά Γιάννη, ο Ζώτος, που ξέρει από βουνά και τα λαγκάδια και το τι σημαίνει 288 Newton ας πούμε σε σχέση με τα 400 γιατί δεν είναι μόνο ιπποδύναμη, έχει σχέση και με αυτό.
    Αυτά τα λίγα μπορούσα να ψάξω. Νομίζω ότι είναι αρκετά, να το ξανακοιτάξουμε και να βρούμε δια περιφοράς μία λύση, δεν ξέρω τι, ας το ψάξουμε λίγο καλύτερα. Ας σηκώσει ότι τηλέφωνα ξέρει ο καθένας. Ετσι; Αυτά, τελείωσα. Για να μη μακρηγορώ, ακούω.

άλλος συνάδελφος;
ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ: Μισό λεπτό. Παιδιά, στο νεκροταφείο αυτοκινήτων, δηλαδή στο λεγόμενο γκαράζ, ότι έχουμε πάρει, το έχουμε για είκοσι χρόνια. Θέλω να πω και αυτό το πράγμα δεν θα το πάρουμε για δέκα μέρες. Γιατί το λέω αυτό. Κάνει 20.000 ή 30.000. Η πιάτσα λοιπόν λέει, ότι αν νοικιάσεις ένα τέτοιο μηχάνημα σε συνθήκες(σ.σ πολιτικης προστασιας), χρειαστείς δέκα μέρες πλημμύρες, πέντε μέρες καύσωνα, τόσο επί τόσο μας κάνει τόσο.
 .......  220 ευρώ την ημέρα. Μισό λεπτό. Επί δέκα μέρες είναι 2.000. Αν το κάνεις αυτό δυο φορές, να η διαφορά του αυτοκινήτου. Ετσι; Ενα δεκαήμερο είναι 2.200 και άλλο ένα δεκαήμερο είναι 2.200. Σε μία πενταετία αν το κάνεις αυτό τέσσερις φορές κάθε χρόνο, που συνήθως συμβαίνει, γιατί και με τα χιόνια πρέπει να 'χεις ένα πράγμα εφεδρία. Τελείωσε, έκλεισα.


ΣΧΟΛΙΟ.
ΚΑΙ στην οικονομική επιτροπή  και στον προϋπολογισμό έχουμε ψηφίσει το κομμάτι που αφορά την αναμόρφωση του προϋπολογισμού για την δημιουργία κωδικών για αγορα αυτοκινήτων και μηχανολογικού εξοπλισμού του δήμου αξίας συνολικά πάνω από 500.000
μάλιστα έχουμε σημειώσει ότι για μας προέχει η ασφάλεια των εργαζόμενων χειριστών και υπαλλήλων και για αυτό να μην γίνονται αγορές με μοναδικό κριτήριο την χαμηλότερη τιμή
υπάρχει άποψη ότι ορισμένα εργαλεία είναι σκοτώστρες .
Επίσης όσον αφορά  αυτό που λέμε γενιά της τελευταίας 10ετίας έχουν ηλεκτρονικό εγκέφαλο όπου καταγράφονται αναλυτικά και χωρίς δυνατότητα παρέμβασης τα σέρβις και δεν μπορεί να "πειραχτεί" ο ωρομετρητής
Επίσης  θεωρούμε ότι χρειαζόμαστε και δεύτερο τέτοιο μηχάνημα αφού αντίστοιχοι δήμοι σε έκταση ,μορφολογία και όγκο μεταφοράς απορριμάτων κλπ έχουν τουλάχιστον δυο  γι αυτό και συνεχίζουμε την έρευνα επί των προδιαγραφών και των τεχνικών χαρακτηριστικών.
(Σ.Σ.: στον προϋπολογισμό που τον καταψηφίσαμε συνολικά ψηφίσαμε υπέρ για την μείωση των τροφείων και για την μηχανολογική ανανέωση και αγορά αυτοκινήτων ενώ καταψηφίσαμε το τιμολόγιο ανταποδοτικών τελών  θεωρώντας μικρές τις μειώσεις )

 

ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ : Ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΛΟΙΜΩΔΩΝ :Λειτουργία του Νοσοκομείου "Λοιμωδών"

Σχολιο για την Έκκληση του Δημου : ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΛΑΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Σκαραμαγκάς : Επιτάχυνση διαδικασιών απόδοσης στους Χαϊδαριώτες της δημόσιας έκτασης 220 στρεμμάτων.

Συγκοινωνία. Προτάσεις και ενέργειες

Αριστερός δεν σημαίνει αρεστός νο 2 Η Πώς Εννοούμε οι Πολίτες σε δράση τη σχέση των πολιτών με την πόλη

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *