Κάμερες ..."ΝΑ πάρει το " μάθημα " της η Κυβέρνηση

Κάναμε υπομονή, ως οφείλαμε κυρίως στον εαυτό μας και παρακολουθούσαμε με μεγάλη αγωνία τη σοβαρή προσπάθεια επί δεκαήμερο τουλάχιστον του εκπαιδευτικού κόσμου να πείσει με τα επιχειρήματα της επιστήμης και της κοινής λογικής την ανάγκη να μην ανοίξουν τα σχολεία.
Είχαμε την αυταπάτη ότι η πρόταση για διαδικτυακή μετάδοση των μαθημάτων που εξαγγέλθηκε και δεν επιχειρηματολογήθηκε ότι θα ανακαλείτο.

Στο διάστημα αυτό δεν υπήρξαν ούτε χειροκροτήματα από τα μπαλκόνια, ούτε επιστημονικά επιχειρήματα.
Αντίθετα ακούσαμε την κα Κεραμέως με επιμονή Βρούτση, με πάθος Άδωνη Γεωργιάδη, αλλά στυλ Χατζηδάκειο να επαναλαμβάνει μονότονα πράγματα που δεν έχουν γίνει για επικοινωνιακούς λόγους.

Α. Το αντιεκπαιδευτικό Νομοσχέδιο.
Αντίθετα το Υπουργείο Παιδείας αντί να δώσει λύσεις στα σημαντικά προβλήματα του Δημόσίου Σχολείο κατέθεσε ένα νομοσχέδιο, χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος με τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς και άλλους φορείς και δρομολογεί μια τραγική οπισθοδρόμηση με αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις αφού: 
1. Μετατρέπει το σχολείο (Γυμνάσιο και Λύκειο) σε ένα απέραντο εξεταστικό κέντρο, αυξάνοντας τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα σε όλες τις τάξεις που σε συνδυασμό με την τράπεζα θεμάτων οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε αύξηση της μαθητικής διαρροής καιστη μετατροπή του Λυκείου σε σχολείοόπου θακαλλιεργείται ακραίος ανταγωνισμός μεταξύ μαθητών. 
2. Επαναφέρει την αυστηροποίηση των μαθητικών ποινών, δίνοντας βάρος στην τιμωρία και όχι την πρόληψη και την παιδαγωγική διαδικασία, καθώς και το αντιπαιδαγωγικό μέτρο της αναγραφής της διαγωγής των μαθητών στους απολυτήριους τίτλους, που θα συνοδεύουν τους μαθητές σε όλη τους της ζωή.
3. Αυξάνει τον αριθμό των πρότυπων σχολείων δημιουργώντας συνειδητά και σκόπιμα, ένα νέο τοπίο στην εκπαίδευση με σχολεία δύο κατηγοριών.
4. Επαναφέρει την εσωτερική και εξωτερική τιμωρητική αξιολόγηση για σχολεία και εκπαιδευτικούς με στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολείων, την ένταση του ανταγωνισμού και τελικά τη χειραγώγηση και τον έλεγχο των εκπαιδευτικών.
5. Για τους αναπληρωτές, που περιμένουν τον διορισμό τους από το φθινόπωρο του 2019, επιχειρεί δυσμενείς αλλαγές στις εργασιακές τους σχέσεις μέσω της αύξησης των ετών ποινής όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία.  Αυτή είναι η έμπρακτη απόδειξη αναγνώρισης και  σεβασμού, όπως διαφημίζει καθημερινά στα ΜΜΕ, που δείχνει η κυβέρνηση στους εκπαιδευτικούς.
Β. Η επαναλειτουργεία των Γυμνασίων και της Α΄ ,Β΄ Λυκείου .
Έγινε χωρίς κανένα διάλογο και με απαξίωση απέναντι στους εκπαιδευτικούς και τις ομοσπονδίες τους παρόλο που υπήρξαν προτάσεις προς το υπουργείο για το άνοιγμα των σχολείων. Σοβαρά ερωτήματα εγείρονται γύρω από την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών με το άνοιγμα των σχολικών μονάδων μιας και:
α) Δεν έχει προταθεί  άμεσα συνολικός προληπτικός διαγνωστικός έλεγχος για μαθητές και εκπαιδευτικούς για την αποφυγή μιας μαζικής διασποράς του COVID 19
β) Δεν έχει συζητηθεί αν είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας ή όχι;
γ) Στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για το άνοιγμα των σχολείων, πάρθηκε υπόψη  οι εκπαιδευτικοί είναι πολύ επιβαρημένοι ηλικιακά; Ότι Πολλοί/ες εκπαιδευτικοί ή μέλη της οικογένειάς τους αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας και υποκείμενα νοσήματα; Τι θα γίνει με αυτούς; Θα επιστρέψουν στο σχολείο, όπου η χρήση μάσκας θα είναι προαιρετική, ρισκάροντας τη ζωή των ίδιων και των οικογενειών τους;
δ) Αν μπορεί να εφαρμοστεί το μέτρο των 15 μαθητών ανα τάξη, εξασφαλίζοντας τη αναγκαία απόσταση των μαθητών, με άίθουσες των 48τ.μ
Γ. η επαναλειτουργεία των σχολείων και η χρήση κάμερας για τη ζωντανή μετάδοση του μαθήματος.
Ο εκπαιδευτικός κόσμος είναι καθολικά αντίθετος στη χρήση κάμερας και στη ζωντανή μετάδοση του μαθήματος γιατί:
α) Είναι αντισυνταγματική
β) Παραβιάζονται προσωπικά δεδομένα
γ) Περιορίζεται η ελευθερία στο τρόπο διδασκαλίας του διδάσκοντα 
δ) Δημιουργεί κλίμαανασφάλειας στους μαθητές
ε) καταργεί τη σχέση εμπιστευτικότητας ανάμεσα στο μαθητή και στο διδάσκοντα
Στο τι ζητάει το εκπαιδευτικό κίνημα:
Α) Την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχέδιου
Β) Να μην ανοίξουν τα Γυμνάσια και να μην λειτουργήσουν οι Α΄και Β΄Λυκείου. Η δε προαγωγή των μαθητών να γίνει με το μέσο όρο των προφορικών βαθμών των δυο τετραμήνων.
Γ) Για την λειτουργία των τμημάτων της Γ΄Λυκείου, να δοθεί επαρκής χρηματική ενίσχυση ,ώστε τα σχολεία να εξοπλιστούν πλήρως με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά  υλικά για την εξασφάλιση της υγείας των μαθητών - εκπαιδευτικών.
Δ) Να αποσυρθεί η εντολή χρήσης καμερών και να φροντίσει το ΥΠΕΠΘ-κυβέρνηση για την εξασφάλιση του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού των σχολείων και κυρίως να ενισχύσει χρηματικά τις δομές του Πανελλήνιου Σχολείου Δικτύου (Π.Σ.Δ) για την αγορά σύγχρονων servers , για την ποιτική αναβάθμιση του Π.Σ.Δ.

Εμείς συντασόμαστε με το αίτημα του εκπαιδευτικού κόσμου  που λέει την ύστατη ώρα ΑΠΟΣΥΡΣΗ  και να επικρατήσει η κοινή λογική.

Αν και ήταν στις προθέσεις μας να θέσουμε ζητήματα προστασίας μαθητών και εκπαιδευτικών  ,θεωρούμε ότι ο Δήμος όλοι οι δήμοι, θα κάνουν " ότι δη '
και οι υποαμειβόμενες, μη μονιμοποιούμενες καθαρίστριες των σχολείων θα ξεπεράσουν εαυτό  και θα προφυλάξουν με την συνέπεια τους την ευρύτερη ελληνική οικογένεια από τραγωδίες που θα χουν πηγή τα σχολεία.
Αυτά και για  άλλα ζητήματα, θα επανέλθουμε στον κατάλληλο χρόνο για να διεκδικηθούν λύσεις από την κυβέρνηση και τον κάθε δήμο, τον δικό μας δήμο.
Στην κυβερνητική πολιτική που επιλέγει και την Παιδεία σαν χώρο εφαρμογής όχι μόνο αντιεπιστημονικών απόψεων αλλά και εφαρμογής αυταρχικών μεθόδων στην Παιδεία. 
Ξέρουμε ότι δεν αρκεί το ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ, γιατί η επίκληση του φιλότιμου έχει νόημα  να το επικαλείται κάποιος όταν μπορεί να" συγκλονίσει" κάποιο, να υπάρχει περίπτωση να τον κάνει να σκεφτεί διαφορετικά.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση απαντάμε ότι θα μας βρουν στους κοινωνικούς αγώνες για την παιδεία, που οι καιροί και το φιλότιμο των εκπαιδευτικών απαιτούν, η αγωνία μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών για να μην πάνε " τσάμπα " στην κυριολεξία "τα γράμματα ".
 Αφιερώνουμε  σ' όλους το σύνθημα μας που δυστυχώς οι καιροί το ξαναφέρνουν στην επικαιρότητα και το κάνουν διαχρονικό.
ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΝΕΡΌ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ 


Υ.Γ. Θυμίζουμε ότι πρόσφατα 17/4/2020 Γράψαμε ΛΑΠ ΤΟΠ ... από την μύγα ξίγκι δεν βγαίνει ...
https://psdhaidari.blogspot.com/2020/04/laptop.html?m=1

Όσο είδατε εσείς να μοιράζονται ΛΑΠ ΤΟΠ στα σχολεία σύμφωνα με τις ανάγκες το είδαμε και μεις.

10/5/2020

ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ : Ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΛΟΙΜΩΔΩΝ :Λειτουργία του Νοσοκομείου "Λοιμωδών"

Σχολιο για την Έκκληση του Δημου : ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΛΑΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Σκαραμαγκάς : Επιτάχυνση διαδικασιών απόδοσης στους Χαϊδαριώτες της δημόσιας έκτασης 220 στρεμμάτων.

Συγκοινωνία. Προτάσεις και ενέργειες

Αριστερός δεν σημαίνει αρεστός νο 2 Η Πώς Εννοούμε οι Πολίτες σε δράση τη σχέση των πολιτών με την πόλη

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *