Κυκλοφοριακή μελετη Συγκοινωνιακη μελετη ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ Φλεβαρης 2017
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ
Πέμπτη 9 Φλεβάρη 2017- Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Xαϊδαρίου.
Έγινε η παρουσίαση της :
“Μελέτης Αστικής Κινητικότητας Δ. Χαϊδαρίου”
από τους:
κ. Κ. Κουλουριώτη Π.Μ. ΤΕ Συγκοινωνιολόγος και
κ. Σ. Ευσταθιάδης Π.Μ Συγκοινωνιολόγος Msc PE
Ήταν μια εμπεριστατωμένη μελέτη με άξονες:
-Τα αποτελέσματα μετρήσεων και ερευνών.
-Προτάσεις κινητικότητας
-Προτεινόμενα σενάρια κυκλοφοριακών ρυθμίσεων
Μετά το πέρας της παρουσίασης ακολούθησαν ερωτήσεις και τοποθετήσεις δημοτών , αλλά και των Δημοτικών Συμβούλων. Εκ μέρους των “Πολιτών σε Δράση Χαϊδαρίου” τοποθετήθηκε ο επικεφαλής της παράταξης θοδωρής Σπηλιόπουλος.
Στο βίντεο που ακολουθεί περιέχεται ολόκληρη η ομιλία του θ. Σπηλιόπουλου.
Σχετκά με το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Δήμου Χαϊδαρίου στον παρακάτω συνδέσμο θα βρείτε άρθρα, παρεμβάσεις και ερωτήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο από τους "Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου":
http://psdhaidari.blogspot.gr/2017/02/blog-post.html
Βιντεο 18' 54"( υπάρχει μεσα στο link του faceboo)
Προσπαθήσαμε σε λίγο χρόνο μια ομάδα φίλων των ΠσΔ να ανταλλάξουμε σκέψεις .
Γενική παρατήρηση
Έχει γίνει προσπάθεια αποτύπωσης των προβλημάτων της πόλης .
(Χωρίς αλλαγή φιλοσοφίας με προτεραιότητα στο πεζό )
Κουβεντιάζουμε με στοιχεία 2015:.
Θα ήθελα την άποψη των μελετητών που πάει η τάση .
Σε αύξηση της κυκλοφορίας ....η σε μείωση
Μου αρεσει η μεθοδολογία της μελέτης .
Θα ήθελα ένα ένα κεφάλαιο ξεχωριστό για την ασφάλεια ....
Τι γίνεται με την σύνθεση των οδηγών .
Είναι Χαιδαριωτες η περαστικοί από άλλους δήμους .
Έχει σημασία με το τι μέτρα θα προτείνεις για μείωση κυκλοφορίας (με το Αυτοκίνητο )
Παραδείγματα ....
Ερώτημα η πόλη είναι βαδισιμη για τους Αμεα ( με βάση τη μελέτη που προτείνετε οι μελετητές)
Γιατί αν είναι βαδισιμη για τους ΑΜΕΑ. τότε θαναι βαδισιμη για όλους .
Όσο αφορά το Ποδηλατο η δική μας αντίληψη δεν είναι να ανακατασκευαστεί η πόλη ...!
Συνθήκες ήπιας και ασφαλούς κυκλοφορίας
Αλλά να ναι φιλική προς τον ποδηλάτη ...
Σε πάρα πολλές πόλεις ,αυτή είναι ευρωπαϊκή φιλοσοφία έχουν όριο το 30 χιλιόμετρα
Αυτή είναι η άποψη του ΚΟΚ και της οργάνωσης SOS τροχαία εγκλήματα ....
Θα θελα μια αποτύπωση αν οι Σχολικοί τροχονόμοι έχουν αποτελεσματικότητα .
...
Μπορούμε να ζητήσουμε αλλαγές στα πλαίσια των αλλαγών του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ .
Δηλαδή οι δήμοι που έχουν δημοτική αστυνομία έχουν καλύτερα αποτελέσματα ,όχι στα εισπρακτικά αλλά στην ποιότητα της κυκλοφορίας .
Ερωτήσεις
Υπάρχει σύνδεση των χωρών εντάσεως με δίκτυο πεζοδρόμων
Πιο συγκεκριμένα αν το δίκτυο πεζοδρόμων συνδέει
1ο γυμνάσιο και λύκειο ,7ο Γυμνάσιο που γειτνιάζει με πεζόδρομο αλλά δεν συνδέεται το 2 ο Γυμνάσιο και Λύκειο το το14 δημοτικό και νηπιαγωγείο
Επίσης τα κτίρια του δήμου ,τα ΚΑΠΗ ,τα
Στέγες πολιτισμού όλα αυτά πρέπει να παρθούν υπόψη στον ανασχεδιασμό..
Άλλες παρατηρήσεις
Για την φιλοσοφία της μελέτης.
Στην ουσία μετά από 20 χρόνια ,ξεπερνάω το ζήτημα της καθυστέρησης ,
Θαναι στοίχημα για τον πολιτικό μας πολιτισμό να κουβεντιάσουμε όμορφα κι απλά που λέει και ο ποιητής....
σε ΣΥΝΕΛΕΎΣΕΙΣ ΤΟΠΙΚΉΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ,εσείς τι λέτε λαϊκές
συνελεύσεις ...
Έχει σημασία να κουβεντιάσουμε στις γειτονιές για τις αλλαγές που λέμε
Συγκεκριμένες παρατηρήσεις για σημεία αιχμής όπως τα πεζοδρόμια της Καραϊσκάκη κλπ
Παρατήρηση : Να χρησιμοποιηθεί ονορις Τροχαία ΔΥΣΤΗΧΗΜΑΤΑ ,είναι ο όρος που χρησιμοποιείται και όχι τροχαία ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ,έχει σχέση με την φιλοσοφία για τον ΑΝΘΡΩΠΟ και τα ατομικά δικαιώματα ....
Για τις πεζογέφυρες 5 πεζογέφυρες
Όλοι συμφωνούμε για προτεραιότητα στο Δημαρχείο .
Η πρόταση μας είναι να υιοθετηθεί η λύση της πεζογεφυρας του ΣΟΛΩΝΑ ,( από το όνομα του μαθητή που χτυπήθηκε )
εννοουμε την πρόταση την αρχιτεκτονική ,που έχει υιοθετηθεί και αλλού για τους γνωριζοντες
Για την Ιερά οδό ποια είναι γνώμη σας
( Παρατηρήσεις για συντόμευση στο 15 ')
Εμείς δεν εχουμε κάνει πολιτική τοποθέτηση ,είναι παρατηρήσεις προς τους μελετητές που επεξεργάστηκαμε με φίλους μελετητές .
Ορισμένες γενικού τύπου παρατηρήσεις
Ο πολίτης θα πρέπει να μπορεί να κινείται με ασφάλεια με τα πόδια στο σύνολο της πόλης .
Πολύ περισσότερο που την διασχίζει η ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ .
Και εν όψει της Ελευσίνας σαν πολιτιστική πρωτεύουσα θαχουμε μια επιβάρυνση ( τουριστική ) αλλά θαχουμε και θετικά .
Έτσι λοιπόν ο σχεδιασμός θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα σημαντικά στοιχεία Πολιτισμού ,αρχαιολογικών χώρων .
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ο σχεδιασμός της δημοτικής συγκοινωνίας δεν περιλαμβάνει τίποτα απ' αυτά .
Όσον αφορά την ιδιότητα μου και σαν μέλος του ΔΣ στο Αττικό έχουμε κάνει πρόταση να υπάρξει μία γραμμή by pass που να ενώνει το ΜΕΤΡΟ της Αγ.Μαρινας. Με το Περιστέρι με πέρασμα από το ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ και ΤΟΝ ΑΤΤΙΚΌ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ .
( Ανησυχια ,; ! από συνάδελφο και προσπάθεια διακοπής !; Στον18' )
Εμείς κάναμε επεξεργασμένες προτάσεις
Κάναμε ερωτήματα συγκεκριμένου τύπου και ήρθαμε με ερωτήσεις προετοιμασμένοι
Το γεγονός ότι δεν αναλύουμε τις απόψεις μας ,που έχουμε τοποθετηθεί ξανα ,όπως για τις εξόδους του Δάσους ,δεν είναι ότι δεν έχουν ενδιαφέρον αλλά έχουμε ξανατοποθετηθει .....δεν προλαβαίνουμε ( Αναγκαστική διακοπή )