Τι είναι Το novoville είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής και διαχείρισης προβλημάτων δημοσίου ενδιαφέροντος.

Τι είναι
Το novoville είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής και διαχείρισης προβλημάτων δημοσίου ενδιαφέροντος.

Το novoville αλλάζει τον παραδοσιακό μηχανισμό διαχείρισης προβλημάτων δημοσίου ενδιαφέροντος και τον πλαίσιο σχέσης Δήμου-Πολίτη με τρόπο αποτελεσματικό, διαφανή και οικονομικό.


Οι χρήστες κατεβάζουν δωρεάν την εφαρμογή novoville στα κινητά τους τηλέφωνα και μπορούν να δηλώνουν με εύκολο και γρήγορο τρόπο προβλήματα δημοσίου ενδιαφέροντος. Λακκούβες, οδική σήμανση, δημόσιος φωτισμός, διαρροές υδάτων, κατεστραμμένα πεζοδρόμια, εγκαταλελειμμένα πάρκα και δεκάδες άλλα προβλήματα που συναντάμε στις πόλεις μας καθημερινά μπορούν να αναφέρονται, να ενημερώνονται οι υπηρεσίες του Δήμου και τελικά να επιλύονται συμβάλλοντας έτσι στην βελτίωση των πόλεων μας.
Παράλληλα, οι δημόσιοι φορείς όπως οι Δήμοι, χρησιμοποιούν ένα onlineδιαχειριστικό σύστημα με διαδραστικούς χάρτες ώστε να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο τα προβλήματα που δηλώνονται από τους πολίτες και να δρομολογούν την επίλυση τους με βέλτιστο τρόπο, κρατώντας ταυτόχρονα ενήμερους τους πολίτες για το στάδιο εξέλιξης.
Με το novoville βελτιώνουμε τις γειτονιές μας καιπαράλληλα βοηθάμε τους Δήμους που ζούμε και εργαζόμαστε να γίνουν πιο αποτελεσματικοί.
Με το novoville συνεργαζόμαστε και κάνουμε τις πόλεις μας καλύτερες!
Τι είναι το Novoville Region
Το novoville region αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα καταγραφής, παρακολούθησης και διαχείρισης ζητημάτων δημοσίου ενδιαφέροντος και αιτημάτων πολιτών που βασίζεται στην πλατφόρμα novoville™
Μέσω του novoville region δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας να αναφέρουν μέσω διαδικτύου ζητήματα και προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητα τους και ταυτόχρονα οι υπηρεσίες του Περιφέρειας έχουν πρόσβαση σε ένα σύγχρονο 
διαδικτυακό εργαλείο διαχείρισης, δρομολόγησης και ενημέρωσης των Πολιτών για την επίλυση των ζητημάτων αυτών. Εφόσον τα ζητήματα άπτονται της δικαιοδοσίας της Περιφερειακής Διοίκησης, τότε το αρμόδιο τμήμα επιλαμβάνεται αυτού, δρομολογεί την επίλυση του και ενημερώνει ταυτόχρονα τον πολίτη για την πορεία εξέλιξης του. 
Στην περίπτωση που το ζήτημα αφορά το Δήμο ή άλλο φορέα τότε οι υπηρεσίες της Περιφέρειας το προωθούν εκ μέρους του πολίτη στην αρμόδια διοικητική αρχή.
Κάθε καταγραφή/δήλωση θα πρέπει απαραίτητα να έχει :
α) γεωγραφικό προσδιορισμό της τοποθεσίας του ζητήματος/προβλήματος με αποτύπωση στον ηλεκτρονικό χάρτη, 
β) το είδος του ζητήματος/προβλήματος μέσα από προεπιλεγμένη δυναμική λίστα προβλημάτων/ζητημάτων,
 γ) προαιρετική απεικόνιση του προβλήματος με λήψη φωτογραφίας του αναφερόμενου ζητήματος και 
δ) προαιρετική περιγραφή με εισαγωγή κειμένου για το αναφερόμενο ζήτημα.
Συμμετέχοντας αλλάζουμε τον τόπο όπου ζούμε και εργαζόμαστε. Σε αυτή την προσπάθεια είμαστε όλοι μαζί!

ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ : Ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΛΟΙΜΩΔΩΝ :Λειτουργία του Νοσοκομείου "Λοιμωδών"

Σχολιο για την Έκκληση του Δημου : ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΛΑΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Σκαραμαγκάς : Επιτάχυνση διαδικασιών απόδοσης στους Χαϊδαριώτες της δημόσιας έκτασης 220 στρεμμάτων.

Συγκοινωνία. Προτάσεις και ενέργειες

Αριστερός δεν σημαίνει αρεστός νο 2 Η Πώς Εννοούμε οι Πολίτες σε δράση τη σχέση των πολιτών με την πόλη

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *