ΜΕΤΡΟ :ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ...




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Παράδοση σε κυκλοφορία του

 σταθμού Μετρό «Αγία Μαρίνα»


Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013 αναμένεται (επιτέλους) να δοθεί στην κυκλοφορία ο σταθμός του Μετρό «Αγία Μαρίνα» μετά από τέσσερα χρόνια καθυστέρησης λόγω του βόρβορου, από την  πολιτική εμπλοκή,  στο σκάνδαλο δωροδοκιών με την  SIEMENS.

Επειδή ο εξερχόμενος  από τον σταθμό επιβάτης θα βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Δημαρχείου Αιγάλεω (ή στο απέναντι πεζοδρόμιο), ούτε κατ’ ευφημισμόν δεν  θα μπορούσε να ονομαστεί   ο σταθμός «Χαϊδάρι» (εξ ου και η μετονομασία του σε «Αγία Μαρίνα»).

Έτσι ο σταθμός αυτός, που πρόκειται να εξυπηρετήσει ένα μικρό μόνο τμήμα του Δήμου Χαϊδαρίου στο «τριεθνές» (Χαϊδάρι - Αιγάλεω – Αγία Βαρβάρα), είναι ο τελευταίος από τους επτά σταθμούς που δίνεται στην κυκλοφορία, που σε απλά Ελληνικά, κυριολεκτικά, σημαίνει ότι «το τραίνο χάθηκε».
Πολλά χρόνια πριν φωνάζαμε και απαιτούσαμε η επέκταση της γραμμής, από το Αιγάλεω προς το Χαϊδάρι, να περάσει από την Λεωφόρο Καβάλας ώστε να εξυπηρετεί:
Ø  Τους,  πάνω από 25.000, σπουδαστές που είναι εγγεγραμμένοι στο ΤΕΙ της Αθήνας  (το μεγαλύτερο της χώρας)
Ø  Το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ» (Ασθενείς, Συνοδοί, Προσωπικό) που εκτείνεται σε 72.000 τ.μ. και έχει ανεπτυγμένες  περισσότερες από 700 κλίνες (χωρίς τα ράντζα).
Ø  Το Χαϊδάρι των, περίπου, 60.000 πραγματικών κατοίκων, που ταυτόχρονα είναι ο μεγαλύτερος σε έκταση Δήμος της Δυτικής Αθήνας.

Για τον σκοπό αυτό αναπτύχθηκαν αγώνες από την Πρωτοβουλία Πολιτών «ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΥΤΙΚΑ» και τον «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ.»  με:
·        Αλληλογραφία που έδωσε την αφορμή να γίνουν ερωτήσεις στη βουλή
·        Έκδοση ψηφισμάτων από τα Δημοτικά Συμβούλια
·        Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πολιτών  στο ΜΕΤΡΟ του Συντάγματος (20/9/2011) στην οποία συμμετείχαν τα μέλη και τα στελέχη των «ΠσΔ – ΟΠ».

Αντ’ αυτού και στο διάστημα 2009 -2013 οι Δήμαρχοι της περιοχής για το μόνο που ενδιαφέρθηκαν ήταν να παραβρεθούν στα εγκαίνια με τον πρώην Υπουργό κ. Γιώργο Σουφλιά, να απαιτήσουν την αλλαγή του ονόματος του σταθμού από «Χαϊδάρι» σε «Αγία Μαρίνα» (βοήθειά μας) και να κάνουν τυπικές επισκέψεις αβροφροσύνης  στον υπουργό της τρικομματικής τότε συγκυβέρνησης κ. Μαυροειδή (Μάκη) Βορίδη (ο επονομαζόμενος και ‘’τσεκουράτος’’).
Την ίδια ώρα κάποιοι άλλοι (στην ίδια χρονική συγκυρία της κρίσης) στο Περιστέρι,  φρόντιζαν ώστε η, εκεί, επέκταση όχι μόνο να συμπεριλάβει και άλλους δύο Σταθμούς (συνολικά τρεις) στην ίδια πόλη, αλλά να έχουν ήδη παραδοθεί για την εξυπηρέτηση του επιβατηγού κοινού.

Αφού λοιπόν ‘’τα τραίνα που φύγαν’’  -μαζί με τις ευκαιρίες-  δεν έλυσαν ουσιαστικά το ζωτικό πρόβλημα μετακίνησης των συνδημοτών μας, ας δούμε τι προτείνουμε ως Δημοτική παράταξη  «ΠσΔ – ΟΠ» σήμερα (για να μην γίνει η κατάσταση χειρότερη αύριο):
  •  Να υπάρξει  Δημοτική Συγκοινωνία συνεχούς και συχνής ροής κυκλικά στην πόλη, η οποία θα Εξυπηρετεί τους πολίτες των απομακρυσμένων περιοχών (Αφαία, Δαφνί, Δάσος, Γρηγορούσας)  προς τους σταθμούς «Αγία Μαρίνα» και «Ανθούπολη»  (Περιστέρι).
  • Επειδή με τη λειτουργία του σταθμού «Αγία Μαρίνα» θα προκύψουν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα αλλά και στάθμευσης, να ληφθούν, έστω και εκ των υστέρων, μέτρα προσέγγισης του σταθμού με ποδήλατα, πεζή, αλλά και με πυκνή δημοτική συγκοινωνία
  • Η εξυπηρέτηση του Νοσοκομείου «Αττικόν»να γίνεται σε συνέργεια με τις απομακρυσμένες περιοχές του Χαϊδαρίου, με τη διεκδίκηση της προβλεπόμενης γραμμής Νο 7  «Δάσος Χαϊδαρίου -  Άλιμος» όπως προβλεπόταν  στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας  (του Γ. Σουφλιά) και δεν προβλέπεται  στο νέο Ρυθμιστικό της Αθήνας (2021/ ΡΣΑΑ) που θα κατατεθεί σε διαβούλευση τις επόμενες ημέρες.  Για τον σκοπό αυτό  θα καταθέσουμε προτάσεις στο ΥΠΕΚΑ καθώς και στο Δημοτικό Συμβούλιο και θα απαιτήσουμε να συμπεριληφθεί η γραμμή ΜΕΤΡΟ Νο7 στο νέο ΡΣΑΑ 2021.
  • Να υπογειοποιηθεί / βυθιστεί η Λ. Αθηνών στο Παλατάκι, στη Γ. Παπανδρέου και στο Δαφνί, που θα συμβάλλουν στην επικοινωνία των κατοίκων της πόλης, στην καλύτερη και ασφαλή μετακίνηση τους και που θα δημιουργήσουν νέες καλαίσθητες και λειτουργικές επιφάνειες (αναλυτική παρουσίαση στο προεκλογικό μας πρόγραμμά για την πόλη).
 Οι «Πολίτες σε Δράση -  Οικολόγοι Πράσινοι» δίνουμε μεγάλο βάρος:
  1.  Στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη 
  2. Στα δικαιώματα των πεζών – ποδηλατών -  επιβατών -  ΑμεΑ 
  3.   Στο ζωντάνεμα του Χαϊδαρίου με αισθητικές παρεμβάσεις αλλά και μέσω της  τέχνης στο δρόμο (Art Street).
 Μέλη και συνεργάτες των «ΠσΔ – ΟΠ» έχουν προτάσεις για να δημιουργήσουμε μαζί ένα  ζωντανό Χαϊδάρι που να χαίρεσαι να περπατάς και να κυκλοφορείς στους δρόμους και στις πλατείες του, που να συναντάς ανθρώπους να μιλάνε, να συναλλάσσονται  μεταξύ τους και να συνυφαίνουν με συνεργασία και αλληλεγγύη τον κοινωνικό ιστό της πόλης.
Ένα Χαϊδάρι που θα συνυπάρχουν αρμονικά η κατοικία, το εμπόριο και η ήπια ψυχαγωγία.
Χαϊδάρι 6 Δεκεμβρίου  2013
Πολίτες σε Δράση- Οικολόγοι Πράσινοι
Υποψήφιος Δήμαρχος
Θοδωρής  Σπηλιόπουλος

ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ : Ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΛΟΙΜΩΔΩΝ :Λειτουργία του Νοσοκομείου "Λοιμωδών"

Σχολιο για την Έκκληση του Δημου : ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΛΑΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Σκαραμαγκάς : Επιτάχυνση διαδικασιών απόδοσης στους Χαϊδαριώτες της δημόσιας έκτασης 220 στρεμμάτων.

Συγκοινωνία. Προτάσεις και ενέργειες

Αριστερός δεν σημαίνει αρεστός νο 2 Η Πώς Εννοούμε οι Πολίτες σε δράση τη σχέση των πολιτών με την πόλη

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *