Συγκοινωνιακο Δάσους:Χανιωτακης Γιώργος : παρουσίαση της πρότασης του Συλλόγου Δάσους στο Δημοτικό συμβούλιο Χαιδαριου 15/5/2018



( Θυμίζουμε την τοποθέτηση του Θοδωρή Σπηλιοπουλου  στην ίδια συνεδρίαση 
https://psdhaidari.blogspot.com/2018/07/blog-post_5.html?m=1
Και την τοποθέτηση μας τον Φλεβάρη 2017 στην ,μετά από απαίτηση μας ,παρουσίαση της πρότασης των μελετητών του Δήμου Χαϊδαρίου ( δεν έχει παρουσιαστεί έκτοτε η τελική πρόταση ούτε των μελετητών ,ούτε της Δημ.αρχης )
https://psdhaidari.blogspot.com/2017/03/2017.html?m=1)

Κος ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ:( Από τα πρακτικά του Δημ συμβουλιου 15 Μαϊου 2018)
Καλησπέρα, ευχαριστώ πολύ. Εκπροσωπώ αυτή τη στιγμή τον
Σύλλογο του Δάσους, με ένα αίτημα που χρονίζει από το 2005,
που για πρώτη φορά βγήκα σε Δ.Σ. και ανέλυσα το θέμα του
κυκλοφοριακού του δάσους.
Από το 2005 έως το 2018, έχουν περάσει 13 χρόνια. Τότε,
με Πρόεδρο τον κύριο Φουρλή, αν ενθυμείται, είχα πει ότι
ονειρεύομαι ένα Χαϊδάρι με υπογειοποιημένη την Καβάλας –μην
γελάτε, τότε γελάγανε κι άλλοι, γελάγανε πολλοί τότε, τώρα
γελάσατε μόνο εσείς– και ενοποιημένο τον Δήμο μας, που αυτό
θα μας προσφέρει όχι ένα αλλά χίλια ένα καλά.
Εάν, βέβαια, κάποια Δημοτική Αρχή, το 2005 μιλάω, μέχρι
σήμερα, είχε πάρει μια απόφαση. Για αυτή τη διεκδίκηση, σήμερα
θα είχαμε 13 χρόνια διεκδίκησης. Και στα επόμενα 13,
μπορούσαμε να έχουμε την υλοποίηση. Ακόμα δεν υπάρχει τέτοια
απόφαση σε Δ.Σ., και είναι τουλάχιστον από μένα, γιατί δεν έχει
κουβεντιαστεί στο σύλλογο μια πρόταση προς εσάς, να την
βάλετε για να την ψηφίσετε και να ξεκινήσει τουλάχιστον η
διεκδίκηση αυτού του πράγματος, τουλάχιστον από φέτος, και ας
είστε εσείς, να μείνετε στην ιστορία κιόλας.
Διότι όταν υπογειοποιηθεί η Καβάλας, δεν ξέρω πότε, σε
είκοσι, σε τριάντα, σε πενήντα χρόνια, τότε θα καταλάβουν αυτοί
που θα ζουν, διότι εγώ δεν θα ζω πια, τι σημαίνει υπογειοποίηση
της Καβάλας για το Χαϊδάρι.
Και έρχομαι σε αυτό που είπε ο Πρόεδρος. Εμείς, σαν
σύλλογος, καλέσαμε όλες τις παρατάξεις, καλέσαμε, μιλήσαμε και
με την Δημοτική Αρχή, πήραμε θετική απάντηση και η πρόταση
που κάνουμε δεν είναι για συζήτηση, είναι για ψήφιση. Να
ψηφίσετε, λοιπόν, ναι ή όχι σε αυτή την πρόταση.
Το θέμα με τους συγκοινωνιολόγους, ήταν και το 2005 οι
συγκοινωνιολόγοι, που λέγανε να ρίξουν τη ροή της Ιεράς Οδού
στην Αρεοπόλεως, σε ένα δρόμο με 4 μέτρα και με 2 σχολεία!
Λοιπόν, τους συγκοινωνιολόγους ξέρω ότι τους οδηγούν
κάποιοι, δεν ξέρω ποιοι είναι αυτοί, είναι υπηρεσιακοί
παράγοντες, είναι πολιτικοί παράγοντες, δεν με ενδιαφέρει. Εγώ
ζω στο δάσος.
Και επειδή όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας, να σας πω και
κάτι άλλο. Εγώ μένω στο τελευταίο σπίτι της Σατωβριάνδου. Εάν
τα πράγματα μείνουν έτσι όπως είναι, εμένα προσωπικά με
συμφέρει. Εγώ κάνω μια όπισθεν και έφυγα.
Όλο το Δάσος είναι που ταλανίζεται για να βγει από το
δάσος και να πάει στις δουλειές του. Εγώ, ευτυχώς ή δυστυχώς,
για μένα, με συμφέρει να μείνουν τα πράγματα έτσι όπως είναι,
για να ξεκαθαρίσουμε και αυτό το θέμα, γιατί άκουσα πολλά.


Και τώρα, να ξεκινήσουμε την πρόταση, να την διαβάσουμε,
κύριε Πρόεδρε; Λοιπόν, προς το Δ.Σ. κ.λπ.:
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε, αξιότιμες κυρίες και κύριοι
δημοτικοί σύμβουλοι,
Με την παρούσα επιστολή, καταθέ τουμε τις προτάσεις του
συλλόγου μας, προκειμένου να συμβάλουμε στην επίλυση ενός
χρόνιου και μείζονος προβλήματος που ταλανίζει την περιοχ ή του
Δάσους, και αιτούμαστε να συζητηθεί στο Δ.Σ. για λήψη
απόφασης.
Οι προτεινόμενες προτάσεις -λύσεις είναι αποτέλεσμα τόσο
της γνώσης που προκύπτει λόγω της πολύχρονης εμπειρίας από
την καθημερινή χρήση των κυκλοφοριακών αρτηριών της
περιοχής του Δάσους, όσο και την ύπαρξη κυκλοφοριακών
μελετών που διαχρονικά έχουν εκπονηθεί για λογαριασμό του
Δήμου μας και –για διάφορους λόγους που δεν είναι της
παρούσης– δεν υλοποιήθηκαν.
Οι προτεινόμενες προτάσεις-λύσεις –μιλάμε για συνολική
πρόταση– μπορούν και οφείλουν να εφαρμοστούν συνολικά,
καθώς πιθανή, αποσπασματική υλοποίηση θα έχει το αντίθετο
από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.
Είναι κοινή και αδιαμφισβήτητη παραδοχή ότι η χρήση των
συλλεκτήριων οδών αρτηριών, που είναι λειτουργικότεροι και
φαρδύτεροι, αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί βέλτιστη λύση
οποιουδήποτε κυκλοφοριακού προβλήματος. Εννοούμε εδώ ότι οι
πιο φαρδείς δρόμοι που σχεδιάζονται σε μια πόλη, παίρνουν και
το βάρος του κυκλοφοριακού προβλήματος.


Συνημμένα, επισυνάπτουμε χάρτη της περιοχής, θα το
αναλύσω στον χάρτη μετά, και προτείνουμε:
α) Την κατάργηση του σημερινού κόμβου της οδού Σατωβριάνδου
με την Λεωφόρο Αθηνών, παράλληλη κατάργηση του φωτεινού
σηματοδότη και μεταφορά αυτού, δηλαδή του κόμβου και του
σηματοδότη, στη συμβολή των οδών Κυπρίων Αγωνιστών και
Λεωφόρου Αθηνών.
Δεύτερον, τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη και λειτουργία
κόμβου και σύνδεση της Λεωφόρου Αθηνών με την Ιερά Οδό, στη
συμβολή των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Λεωφόρου Αθηνών.
Εδώ πρέπει να σας πω ότι η σύνδεση της Ιεράς Οδού με την
Καβάλας ήταν από τη μελέτη του 1962, του Κλεάνθη, ενός
μεγάλου πολεοδόμου Έλληνα, να γίνει στην οδό Πε λοποννήσου.
Η οδός Πελοποννήσου δεν κρίνω, δεν με νοιάζει, δεν μπορεί
να υλοποιηθεί αυτή τη στιγμή υπέργεια, διότι είναι πεζόδρομος
και έχουν μπει και δυο σχολεία εκεί. Γι’ αυτό, λοιπόν,
προτείνουμε…η πρόταση που κάνουμε εμείς σήμερα είναι για να
υλοποιηθεί σήμερα, όχι σε 15 χρόνια. Αυτά που λέμε, μπορούν να
υλοποιηθούν.
Τρίτον, σύνδεση της οδού Γ΄ Σεπτεμβρίου με τις οδούς
Πλουτάρχου και Ρίμινι, και έξοδος από τον σηματοδότη που
βρίσκεται ήδη στη Ρίμινι, με κατευθύνσεις προς Αθήνα και προς
Περιστέρι.
Η ρύθμιση του σηματοδότη επί της Γεωργίου Παπανδρέου
και απαγόρευση της διέλευσης οχημάτων από την οδού Κήπου
προς την Γεωργίου Παπανδρέου. Υποχρεωτική κατεύθυνση από
το φανάρι εξόδου της Γεωργίου Παπανδρέου προς Αθήνα και
Κόρινθο.
Απαγόρευση εισόδου στην οδό Αεροπόλεως, παρά μόνο για
τα σχολικά και τους κατοίκους. Οι ανωτέρω προτάσεις
καταγράφηκαν, αφού βασίστηκαν σε συγκριτικά πλεονεκτήματα σε
σχέση με την υπάρχουσα κατάσταση.
Και ποια είναι αυτά; Η Κυπρίων Αγωνιστών: το φάρδος της
οδού του τάπητα είναι 8 και 20 μέτρα, και γενικό πλάτος δρόμου
12 μέτρα. Θα σας δείξω και φωτογραφίες, εγώ τα έχω μετρήσει με
κορδέλα, ένα-ένα, γιατί οι μελετητές κάνουν και ασκήσεις επί
χάρτου πολλές φορές.
Η ήπια πρόσβαση στη Λεωφόρο Αθηνών: συντόμευση της
εξόδου προς την Λεωφόρο Αθηνών. Αυτή τη στιγμή κατεβαίνει ο
κόσμος την Κυπρίων Αγωνιστών, στρίβει την Αθηνάς για να μπει
στη Σατωβριάνδου για να βγει στο φανάρι.
Η έλλειψη κατοίκων και κατοικιών δεξιά και αριστερά από
την Κυπρίων Αγωνιστών, από την οδό Αρεοπόλεως μέχρι την
Λεωφόρο Αθηνών, αυτό αποτρέπει και εξαλείφει την όχληση των
κατοίκων και σε καυσαέριο και σε ήχους.
Ασφαλής πρόσβαση των μαθητών στα σχολεία επί της οδού
Κυπρίων Αγωνιστών. Εκεί που είναι το σχολείο «Η Νέα Παι δεία»
σήμερα, πρέπει να στηθούν με ανάποδη κατεύθυνση τα
λεωφορεία τα σχολικά, για να μπορέσουν να αδειάσουν τα παιδιά.
Δηλαδή, αν τα αδειάσουν κανονικά, έτσι όπως πηγαίνει ο
δρόμος, είναι παράνομο. Τα παιδιά πρέπει να περάσουν το δρόμο
για να πάνε στο σχολείο – και εκεί έχουμε λύση, θα σας την πω
προφορικά

Η Ηρώων Πολυτεχνείου τώρα, ο κεντρικότερος και ίσως ο
φαρδύτερος δρόμος από την αρχική σχεδίαση της πόλης. Ο
τάπητας της οδού είναι 8 μέτρα και το φάρδος του δρόμου 14.
Στο τμήμα αυτής, από την Ιερά Οδό μέχρι τη ν Λεωφόρο
Αθηνών, έχει τη δυνατότητα ο τάπητας να γίνει μέχρι και 11
μέτρα, μιλάω από την Ιερά Οδό μέχρι την Λεωφόρο Καβάλας.
Η δημιουργία κόμβου στο σημείο αυτό λύνει το διαχρονικό
πρόβλημα διασύνδεσης της Ιεράς οδού με την Λεωφόρο Αθηνών,
που δημιουργήθηκε με την κατάργηση της Πελοποννήσου.
Η 3ης Σεπτεμβρίου. Μετά τη συνάντησή μας με τον
αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Άμυνας και συντοπίτη μας, κύριο
Δημήτρη Βίτσα, ο σύλλογος μας απέσπασε τη δέσμευση της
παραχώρησης τμήματος του στρατοπέδου που θα επιφέρει την
ένωση της 3ης Σεπτεμβρίου με την οδό Πλουτάρχου, και κατά
επέκταση με την οδό Ρίμινι.
Με την πρόταση αυτή, αποφορτίζεται όλη η ανατολική
πλευρά του Δάσους, δημιουργώντας μία επιπλέον έξοδο που θα
εξυπηρετεί τις κατευθύνσεις προς Αθήνα, Περιστέρι, Αττικό
Νοσοκομείο κ.λπ.
Η υπάρχουσα κατάσταση τώρα. Αυτοί είναι οι δρόμοι και
πώς θα λειτουργήσουν με την πρότασή μας. Η υπάρχουσα
κατάσταση ποια είναι; Η υφιστάμενη έξοδος της οδού
Σατωβριάνδου, πέραν του γεγονότος της χρονικά ακατάλληλης
εναλλαγής του φωτεινού σηματοδότη από κόκκινο σε πράσινο και
αντίστροφα, ελάχιστη διατήρηση της πράσινης ένδειξης προς την
κόκκινη, παρουσιάζει τις εξής αδυναμίες:
Στενός τάπητας Οδού. Το φάρδος του τάπητα της
Σατωβριάνδου είναι 5,80 μ. και ελλειμματικός για τις σημερινές
συνθήκες κυκλοφορίας οχημάτων. Το Δάσος ήδη θεωρείται
πυκνοκατοικημένο.
Ιδιαίτερα μεγάλη κλίση της οδού στα 100 τελευταία μέτρα,
δηλαδή από την οδό Αθηνάς μέχρι την Καβάλας, η κλίση είναι
απίστευτη –έχετε περάσει πιστεύω οι περισσότεροι και το ξέρετε–
, και με έλλειψη ορατότητας. Διότι το φανάρι δεν φαίνεται από την
Αθήνας. Το φανάρι, όσοι ξέρουν από την περιοχή, φαίνεται από
την οδό Κόρφα και μετά – και αν φαίνεται!
Η κίνηση των αυτοκινήτων τόσο εκ του αντιθέτου όσο και εκ
μονής κατεύθυνσης, έχει προκαλέσει –λόγω ανεπίτρεπτης
κλίσης– ατυχήματα σε ανησυχητική συχνότητα.
Τέταρτον, ιδιαίτερα έντονη όχληση και ρύπανση των
περιοίκων καθ’ όλο το μήκος της οδού, και περισσότερο βέβαια
από την Αθήνας μέχρι την Λεωφόρο Αθηνών.
Οδός Αρεοπόλεως. Η οδός αυτή είναι πολύ στενή, με τάπητα
οδού 4,80 μ., χωρίς πεζοδρόμιο από την πλευρά των κτισμάτων,
ενώ από την άλλη έχει μόνο 60 εκατοστά, και συνολικό φάρδος
οδού 5,40 μ. Φιλοξενεί δε δύο σχολεία, την «Πολύτροπη
Αρμονία» και την «Νέα Παιδεία».
Γεωργίου Παπανδρέου. Η ρύθμιση του σηματοδότη και η
απαγόρευση πρόσβασης σε αυτή από την οδό Κύπρου , θα
αποτρέψει ατυχήματα που συμβαίνουν και θα συμβούν στο
μέλλον.
Προτείνουμε υποχρεωτική πορεία από την έξοδο της
Λεωφόρου Παπανδρέου προς Αθήνα και προς Κόρινθο, να μην
μπορεί να πάει ούτε στην Κύπρου δηλαδή όποιος βγαίνει από το
Δάσος, να μην μπορεί να περάσει απέναντι.
Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι, οι
προτεινόμενες λύσεις που ο σύλλογός μας επεξεργάστηκε και
σήμερα σας καταθέτει, θα επιλύσουν το έντονο κυκλοφοριακό
πρόβλημα που παρατηρείται στην περιοχή του Δάσους, ανέξοδα ή
και με ελάχιστο δυνατό κόστος.
Θα βοηθήσουν την ανάπτυξη της περιοχής. Θα
διασυνδέσουν το Δάσος με το κέντρο Χαϊδαρίου, το μετρό, το
Αττικό Νοσοκομείο, και κατ’ επέκταση με το κέντρο της Αθήνας.
Παρακαλούμε όπως κατατ εθεί η παρούσα και περάσει από το
δημοτικό συμβούλιο κ.λπ.
Εγώ θα σας αναλύσω τώρα στο χάρτη τις προτάσεις, να τις
δείτε κιόλας, και θα σας δείξω και φωτογραφίες. Εκείνο που
ξέχασα να πω –και αυτή είναι θέση προσωπική μου, δεν δεσμεύω
κανένα σύλλογο, έτσι Πρόεδρε;– είναι ότι η υπογειοποίηση της
Καβάλας ήταν ένα αίτημα το οποίο το είχαν όλες τις παρατάξεις
το 2006 στα προγράμματά τους.
Αυτό δεν έμεινε χωρίς να το αντιληφθούν κάποιοι
καρεκλοκένταυροι που κάθονται στην Περιφέρεια. Και τι έκαναν
λοιπόν; Σου λέει, αυτοί για να σταματήσουν να ζητάνε την
υπογειοποίηση, τι τους κάνουμε εμείς; Κάνε τους δύο γέφυρες
υπέργειες.
Και ευχαριστώ πολύ την Νομαρχία που ήρθε και μου έκανε
τη γέφυρα απ’ έξω από το σπίτι μου, θα περνάω εγώ και άλλα 10
άτομα! Από εκεί που φτιάχνουν τη γέφυρα στην παιδική χαρά, την
αερογέφυρα, θα περνάμε 10 άτομα. Αντί να την κάνουν κάπου


που να περνάει πιο πολύς κόσμος – πρώτον. Και δεύτερον, είναι
ο λόγος για τον οποίο δεν θα γίνει ποτέ η υπογειοποίηση της
Καβάλας.
Να σας αναλύσω την πρόταση τώρα. Κάποιοι νομίζω έχετε
τον χάρτη εκεί μπροστά σας. Εδώ, λοιπόν, έχουμε το Δάσος, αυτό
είναι το Δάσος, που βλέπετε. Αυτό είναι το Άνω Δάσος και αυτό
είναι το Δάσος το καλοσχεδιασμένο, με σχέδιο του 1955,
παρακαλώ! Και το 1987 κάναμε αυτή εδώ την αηδία.
Λοιπόν, τι έχουμε εδώ; Και μόνο σχεδιαστικά [διακοπή]
μεγάλη κλίση, σας τα λέμε στην πρόταση, και είναι και πάρα πολύ
στενός για να παραλάβει αυτό τον φόρτο της κυκλοφορίας.
Τι προτείνουμε εμείς; Προτείνουμε να συνεχίσει η Κυπρίων
Αγωνιστών και να ανοίξουμε φανάρι στην Κυπρίων Αγωνιστών.
Περιττό δε να σας πω ότι ακόμα οι χάρτες μας εδώ στο Χαϊδάρι,
το τμήμα μεταξύ Αεροπόλεως και Λεωφόρου Αθηνών δεν είναι
σχεδιασμένο, ενώ είναι ασφαλτοστρωμένος δρόμος εγκεκριμένος.
Δεν τον σχεδιάζουμε, δεν ξέρω για ποιους λόγους, θα σας δείξω
μετά στις φωτογραφίες για ποιους λόγους.
Ένα είναι αυτό. Παίρνουμε, λοιπόν, το φανάρι από εδώ και
το βάζουμε εδώ, και λύνουμε το κομμάτι αυτό εδώ, το ένα. Ναι,
αλλά δεν φτάνει μόνο μία έξοδος, γιατί την έχουμε κι εδώ. Ποιος
είπαμε ότι είναι ο πιο φαρδύς δρόμος από σχεδιασμό, της πόλης;
Η Ηρώων Πολυτεχνείου, να τη.
Η Ηρώων Πολυτεχνείου, λοιπόν, απέναντι, εδώ, μπορεί να
γίνει η σύνδεση με την Ιερά Οδό, διότι είναι πάρα πολύ φαρδύς
δρόμος. Το 1996, ήμουν στην Επιτροπή Πολεοδομικού
σχεδιασμού του Δήμου.
Και μας ήρθε μια πρόταση τότε, να κάνουμε τη σύνδεση της
Ιεράς Οδού με την Καβάλας, πού λέτε; Στη Σατωβριάνδου! Και
λέω γιατί ρε παιδιά στη Σατωβριάνδου; Είναι τόσο μεγάλος
δρόμος; Θα σας δείξω τι έχει γίνει.
Βάζουμε το φανάρι, λοιπόν, στην Κυπρίων Αγωνιστών και
ένα φανάρι στην Ηρώων Πολυτεχνείου. Το φανάρι στην
Παπανδρέου υπάρχει, και άμα πάρουμε το κομματάκι αυτό εδώ
από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας , συνδέουμε το δρόμο αυτό με
την Ρίμινι, που υπάρχει φανάρι στη Ρίμινι, και παίρνουμε όλο το
ανατολικό Δάσος και το βγάζουμε από εδώ.
Και επειδή εδώ είναι ο μεγαλύτερος κόμβος αυτή τη στιγμή
στο Δάσος, Παπανδρέου με Λεωφόρο Αθηνών, τι λέμε; Να μην
επιτρέπεται από την Κύπρου να περάσουν στην Παπανδρέου, να
κάνομε δηλαδή μονοδρόμηση από 25ης , πώς λέγεται αυτή, από
Πλάτωνος.
Από Πλάτωνος μέχρι Καβάλας να το κάνουμε μονόδρομο,
και όσοι βγαίνουν από το Δάσος να πηγαίνουν Αθήνα και
Κόρινθο, ούτε αυτοί να περνάνε απέναντι. Εισόδους στο Δάσος
έχει 15, εξόδους δεν έχει. Άρα, μπορούν να πάνε από εδώ
αριστερά ή δεξιά και να μπουν στο Δάσος από άλλο σημείο, αν
βγουν από την Κύπρου.
Παρεμβάσεις εκτός μικροφώνου
Από την 25ης , από τα Goody’s, πριν από το φούρνο, Ρήγα
Φεραίου, από την Αγίας Παρασκευής. Είναι διπλής μέχρι κάτω το
σημείο, μέχρι εκεί που περνάει το λεωφορείο, τα ξέρω καλά,



συνάδελφε, πολύ καλά τα ξέρω. Μπορείς μέχρι εκεί που περνάει
το λεωφορείο. Μετά, κάνεις δεξιά και βγαίνεις στην Ηρώων
Πολυτεχνείου.
Εν τάχει, επειδή πήγα και τις μεγάλωσα με δικά μου λεφτά,
σας παρουσιάζω μόνο, δεν ξέρω αν βλέπε τε, βλέπετε; Έτσι κι
έτσι. Μεγαλύτερες δεν μπορούσα να τις κάνω. Αυτό είναι το
μέτρημα της οδού Σατωβριάνδου. Αυτό είναι το μέτρημα της οδού
Σατωβριάνδου, από την Καβάλας μέχρι την Ιερά Οδό, δεν υπήρχε
χώρος ούτε φωτογραφία να τραβήξουμε. Σε αυτό το δρόμο θέλανε
να κάνουν την ένωση.
Λοιπόν, αυτό εδώ είναι το μέτρημα της Ηρώων Πολυτεχνείου
από την Λεωφόρο Αθηνών μέχρι επάνω. Έχω βάλει την κορδέλα
και σας τα δείχνω, διότι σας είπα ότι οι ασκήσεις επί χάρτου είναι
πολύ καλές.
Και εδώ είναι αυτό που σας έλεγα. Είναι από την απέναντι
μεριά, όπου μπορεί ο δρόμος να γίνει μέχρι 11 μέτρα. Αυτό που
είναι μετρημένο εδώ, είναι 13,5 μέτρα. Μιλάω και για πεζοδρόμια
να γίνουν, όχι χωρίς πεζοδρόμιο.
Και τώρα πάμε στην περίφημη Αεροπόλεως, η οποία είναι
4,5 μ. δρόμος, χωρίς πεζοδρόμια –χωρίς πεζοδρόμια– και εκεί
υπάρχουν και δύο σχολεία. Άρα, πιάνουμε την Σατωβριάνδου και
την πρόταση που σας είπα, που ήρθε το 1996, για να γίνει
σύνδεση.
Και τι έχουμε, λοιπόν, κάποια στιγμή, αφού δεν έγινε τότε,
το απορρίψαμε από την Επιτροπή Πολεοδομικού Σχεδιασμού,
διότι αντέδρασα. Κάποια στιγμή, μετά το 2005, προσέξτε τι σας
λέω, ήρθαν κάποιοι και μετράγανε στη Σατωβριάνδου να κάνουν

την ένωση. Και λέω, ρε παιδιά, πώς είναι δυνατόν, τι θα κάνετε
εδώ; Λέει αυτό κι αυτό.
Αλλά επειδή κανείς δεν το βάζει κάτω, είτε το λένε οι
κάτοικοι είτε όχι, να και οι ταμπέλες της ντροπής, εγώ έτσι τις
έχω ονομάσει. Και στο ταμπελάκι μου, μπορεί να το επιβεβαιώσει
ο Δήμαρχος. Αυτές είναι οι ταμπέλες της ντροπής.
Εδώ λέει Αιγάλεω, Αγία Βαρβάρα, όταν βγαίνεις από την
Σατωβριάνδου στην Ιερά Οδό. Εδώ τι λέει; Εδώ είναι λίγο πριν
την Σατωβριάνδου, δεξιά Κόρινθος και Ελευσίνα, και Μονή
Δαφνίου ευθεία.
Αυτές οι ταμπέλες υπάρχουν ακόμα, έτσι; Υπάρχουν ακόμα!
Δήμαρχε, για σένα ήταν αυτό, να τις ξηλώσουμε, γι ’ αυτό το λέω.
Έτσι; Και την έβγαλα και πιο κοντά, για να φαίνεται. Όχι, δεν είναι
στην Καβάλας, είναι στην Ιερά Οδό. Στην Ιερά Οδό είναι.
Η Ηρώων Πολυτεχνείου, απλώς έχω πάρει άλλες δύο
φωτογραφίες, να σας δείξω το εύρος της οδού. Και σήμερα,
ξέρετε τι γίνεται στην Ηρώων Πολυτεχνείου; Έρχονται όσοι
πηγαίνουν και δουλεύουν Ελευσίνα και Ασπρόπυργο, έρχονται με
τρία-τέσσερα αυτοκίνητα μέχρι εκεί, αφήνουν τα τρία αυτοκίνητα
εκεί και πάνε με ένα μέχρι τη δουλειά τους. Έχει γίνει πάρκινγκ κι
αυτό. Η Ηρώων Πολυτεχνείου έχει γίνει πάρκινγκ, ενώ θα
μπορούσε να χρησιμοποιηθεί άνετα για τις ανάγκες του Δάσους.
Εδώ είναι η συμβολή Ιεράς Οδού και Σατωβριάνδου.
Κοιτάξτε τον άνθρωπο αυτό, τον κύριο Βαχάρη, έτσι λέγεται,
πόσες φορές έχει φτιάξει τη μάντρα του! Γιατί κάποιο ι
ανεγκέφαλοι πραγματικά επινόησαν να κάνουν τη σύζευξη Ιεράς

Οδού και Καβάλας στη Σατωβριάνδου. Εδώ κοιτάξτε! Αυτά μπορώ
να τα καταθέσω στο Δ.Σ., κύριε Δήμαρχε, αν θέλετε.
Εδώ έχω βγάλει μια φωτογραφία, η οποία είναι η
Αρεοπόλεως. Κοιτάξτε το σχολείο, πρώην Προβατά, νυν
Πολύτροπη Αρμονία, έτσι; Δεν υπάρχει πεζοδρόμιο. Αν μπορείτε
να δείτε, τα κάγκελα του σχολείου ακουμπάνε στο δρόμο . Χωρίς
πεζοδρόμιο. Με 4 μέτρα τάπητα, θέλουμε να τον κάνουμε δρόμο
ταχείας κυκλοφορίας.
Κι εδώ είναι η παιδική χαρά που γίνεται σήμερα…γίνεται
σήμερα η αερογέφυρα και μας σταματήσανε και την πιθανότητα
διάνοιξης της Αρεοπόλεως – την πιθανότητα λέω.
Και τώρα θέλω να σας δείξω κάτι το οποίο είναι πολύ...
Λοιπόν, αυτή εδώ που βλέπετε είναι η Κυπρίων Αγωνιστών. Εκεί
που λέμε να βάλουμε το φανάρι, στην Καβάλας. Για κοιτάξτε λίγο.
Εγώ θα σας δείξω δυο-τρεις φωτογραφίες και εσείς θα μου πείτε
τι έχετε καταλάβει. Για κοιτάξτε λίγο.
Εδώ, βέβαια, σε αυτήν εδώ, θα φανεί όλη η χάρη, όλη η
χάρη της Κυπρίων Αγωνιστών. Κάποιοι, λοιπόν, από εδώ,
κάποιοι, δεν ξέρω ποιοι, εγώ δεν είμαι κρατούν ούτε ήρθα να
κρίνω κανέναν, διαπίστωση κάνω ότι κάποιοι παρέδωσαν την
Κυπρίων Αγωνιστών για πάρκινγκ. Ή δεν είναι έτσι; Την έχουν
παραδώσει για πάρκινγκ.
Ο νόμος των σχολείων λέει, ο συνάδελφος εδώ είναι, που
έχει κάνει και στον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων, ότι
υποχρεούνται τα ιδιωτικά σχολεία, τα λεωφορεία τους να τα έχουν
στην αυλή τους. Ή αν δεν έχουν αυλή, που απαγορεύεται να μην

έχουν αυλή, να τα πηγαίνουν και να τα βάζουν σε νοικιασμένο
χώρο.
Και όχι στο δρόμο, που είναι ένας από τους πιο φαρδείς
δρόμους του σχεδίου πόλης και μπορεί να





εξυπηρετήσει τους
κατοίκους του. Αυτό μου λέει εδώ. Εσείς δεν ξέρω πώς το
εκλαμβάνετε.
Εδώ, λοιπόν, είναι η συμβολή των οδών Κυπρίων
Αγωνιστών και Αρεοπόλεως. Εδώ, λοιπόν, μπήκαν κάποια
προκατασκευασμένα, για ποιο λόγο; Θα μπορούσε άνετα να έχει
μια πόρτα εδώ, εμείς προτείνουμε τα σχολικά λεωφορεία να
μπαίνουν στην Αρεοπόλεως, και οι κάτοικοι, και να αδειάζουν τα
παιδάκια εδώ. Πολύ απλό! Εγώ σε γενικές γραμμές τελείωσα. 

ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ : Ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΛΟΙΜΩΔΩΝ :Λειτουργία του Νοσοκομείου "Λοιμωδών"

Σχολιο για την Έκκληση του Δημου : ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΛΑΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Σκαραμαγκάς : Επιτάχυνση διαδικασιών απόδοσης στους Χαϊδαριώτες της δημόσιας έκτασης 220 στρεμμάτων.

Συγκοινωνία. Προτάσεις και ενέργειες

Αριστερός δεν σημαίνει αρεστός νο 2 Η Πώς Εννοούμε οι Πολίτες σε δράση τη σχέση των πολιτών με την πόλη

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *